ז'אורז'יניו שוב מבוקש, ינהל מו"מ באישור

| צילום: אסף קליגר

קאצ'ובה, שחוזהו מסתיים בקיץ, יעזוב. אופוריה בסכנין: "אפשר לזכות בגביע"

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון 2:3 היקר בחוץ על הפועל רעננה, האווירה בבני סכנין מעולה. לא רבים חשבו שנציגת המגזר תפגין יכולת גבוהה בפלייאוף העליון, אולם הקבוצה של יוסי אבוקסיס צברה כבר שבע נקודות בשלושת משחקיה האחרונים והתבססה במקום הרביעי עם פער של שלוש נקודות על מכבי חיפה ורעננה. כעת, בקבוצה, שרק לא מזמן נאבקה נגד הירידה, לא מהססים לסמן כמטרה הגעה לליגה האירופית.

 

מי שהצטיין גם במשחק הזה הוא הקשר הברזילאי ז'ורז'יניו, שממשיך לעורר עניין בקבוצות הליגה הבכירות. מכבי תל אביב, מכבי חיפה, הפועל באר שבע וגם קבוצות מרוסיה גיששו לאחרונה לגביו, אך הוא משתדל שלא להתעסק בכך ולנסות לעזור לנציגת המגזר להגיע לליגה האירופית. בסביבתו מדגישים כי מו"מ עם כל אחת מהקבוצות ייפתח רק באישור ההנהלה.

 

 

מי שבכל מקרה לא ימשיך הוא דייגו קאצ'ובה, שמחזיק בהצעות ממכבי ת"א, ב"ש וקבוצות אחרות. הקבוצה מבירת הנגב שוחחה עם השחקן במהלך חודש ינואר, אך הוא העדיף להמשיך לשחק בסכנין בשל העובדה שחוזהו מסתיים בקיץ והוא יהיה שחקן חופשי.

 

ח'לאילה: "בקצב הזה יהיה קל יותר"

"הגענו לחצי גמר הגביע ואנחנו גם במקום הרביעי, אנחנו לא רוצים להוריד את הרגל מהגז ורוצים להמשיך לדהור לעבר המטרות שלנו העונה", הדגיש ח'לאילה. "אנחנו מתייחסים לכל משחק ברצינות הראויה, ואם נמשיך בקצב הזה יהיה לנו עוד יותר קל. עבדנו קשה כדי להגיע למקום הזה בטבלה, ואנחנו צריכים לעבוד עוד יותר קשה כדי לשמור עליו".

 

עבדו קשה כדי להגיע למקום הרביעי. ח'אלילה (אסף קליגר)

 

כפי שציין הקפטן, בסכנין קיימת אופטימיות לקראת שלושת המשחקים הקרובים, נגד הפועל באר שבע ביום שבת, ולאחר מכן צמד משחקים נגד מכבי תל אביב בליגה ובחצי גמר הגביע. האדומים שאבו עידוד מכך שהערעור שלהם התקבל, והם יארחו את האלופה בדוחה, אולם ח'לאילה עדיין סבור שהעברת המשחק נגד הקבוצה מבירת הנגב לאצטדיון סמי עופר בחיפה מוגזמת: "לא היה צריך להיות רדיוס. יש קבוצות שהקהל שלהן התפרע יותר ולא קיבלו את אותו העונש שאנחנו קיבלנו. אני לא רוצה להתייחס לסוגיה הזו, אני משאיר אותה להנהלה. הכי חשוב זה לנצח את המשחקים האלה", סיכם.

 

היכולת הטובה של הקבוצה הפיחה לא מעט אופטימיות בקרב אוהדי הקבוצה, שמרגישים שאפשר להפוך את העונה הזו להיסטורית עם סיום במקום הרביעי וזכייה בגביע השני בהיסטוריה של הקבוצה. "אנחנו מאמינים בקבוצה, יש לנו שחקנים גיבורים ומגובשים", אמר בהתלהבות אחד מאוהדי הקבוצה לספורט1. "תמיד נחשוב איך לדחוף אותם, ואנחנו מאמינים בהם שהם לא יגרמו לנו לחזור הביתה מיואשים. בעזרת השם נצליח לחגוג ברחובות ונעבור את מכבי ת"א בדרך לגמר. הכל אפשרי". המועדון קורא לאוהדים דרך אמצעי התקשורת המקומיים לרכוש כרטיסים בכמויות גדולות לחצי הגמר.

 

שחקנים גיבורים ומגובשים. סכנין (אסף קליגר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי