ז'אורז'יניו: לא שוחחתי עם אף קבוצה אחרת עד כה

ז'אורז'יניו. הברזילאי המצטיין לא צפוי להישאר
ז'אורז'יניו. הברזילאי המצטיין לא צפוי להישאר |

בסכנין הבהירו כי יעשו את המקסימום מול ב"ש. בית הדין העניש ברדיוס לעונה הבאה

(גודל טקסט)

בני סכנין התאכזבה מהתיקו אמש בדוחה מול הפועל רעננה, 1:1 שהוביל לכך שהקבוצה תסיים את העונה במקום החמישי, אם כי במועדון ישנה שביעות רצון מעונה מוצלחת מבחינתם – מקבוצה שהייתה מועמדת לירידה לכזו שנעצרה רק בחצי גמר הגביע וסיימה בפלייאוף העליון, נגיעה מלהשיג כרטיס למוקדמות הליגה האירופית.

 

כעת בני סכנין מחכה למשחק סיום העונה נגד מוליכת הטבלה, כשהיא יכולה לקלקל את החלום של הפועל באר שבע לזכות באליפות ראשונה אחרי 40 שנה.

 

 

למרות הטענות של התקשורת ושל אנשי מכבי תל אביב שבבני סכנין לא יתאמצו ב"טוטו טרנר" בעקבות אירועי שני המשחקים האחרונים מול הצהובים, בקבוצה מדגישים כי "בני סכנין היא קבוצה ספורטיבית ואנו נעשה את המקסימום נגד באר שבע".

 

בסכנין מבטיחים לא לעשות הנחות לב"ש (ערן לוף)

 

בנושא אחר, עם הפנים לעונה הבאה, הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו, שפצוע, לא שותף אתמול וייתכן כי סיים את העונה, הדגיש: "הייתה לי עונה מצוינת בבני סכנין, ואני שמח מאוד לשחק בקבוצה הזאת ולהיות חלק ממנה".

 

בקשר לעתידו הדגיש הכישרון: "אני רואה שיש הרבה דיבורים בתקשורת, אבל נכון לעכשיו לא שוחחתי עם קבוצה אחרת".

 

בתוך כך, המועדון נענש היום ברדיוס עם קהל לבעקבות התנהגות המועדון לאחר משחק הליגה בדוחה מול מכבי ת"א. הדיין עמנואל סלע שקל להפעיל הפחתת נקודות, אך הסתפק ברדיוס שיהיה בתוקף רק בעונה הבאה ובקנס על סך 15,000 שקל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי