זה לא ההפסד, זו הדרך: בית"ר חטפה 4:0 בחיפה

|

בן שמעון וההגנה המגוחכת שלו נותרו עם ניצחון בודד. אדילסון (צמד) כיכב

(גודל טקסט)

רן בן שמעון אוהב לדבר על דרך, אבל בקצב הזה הוא יישאר בלי האפשרות לדבר על זה, לפחות לא בבית"ר ירושלים. הקבוצה שלו הושפלה ב-4:0 להפועל חיפה באצטדיון סמי עופר, ונשארה עם ניצחון אחד בלבד גם בתום המחזור החמישי. אגב, את הניצחון היחיד השיגה בית"ר מול אחת הקבוצות החלשות ביותר בליגת העל, הפועל אשקלון.

בשבוע שעבר השיגה החבורה של בן שמעון את הניצחון על אשקלון, והיא הגיעה לבירת הכרמל עם ציפיות גבוהות. שחקני ההגנה, עם זאת, לא ממש הגיעו. טעויות שלא מתאימות אפילו לליגה הבכירה בישראל – בחסות חסוס רואדה, אורי מגבו ועוז ראלי – איפשרו לאדילסון באהיה לקבוע 0:2 כבר בדקה ה-15. משם, הירושלמים יזמו במטרה לחזור לעניינים, אבל דווקא פיליפ יאזביץ' (88) ושלומי ארבייטמן (90) נעצו את הכדור ברשת.


הפנים אומרות הכל. ורד (ערן לוף)


מה יהיה עם בית"ר ירושלים? אבוחצירה (ערן לוף)


צריך להיות מודאג מאוד. בן שמעון (ערן לוף)

בית"ר ירושלים, כאמור, ניצחה פעם אחת בלבד בחמשת המחזורים הראשונים. יחד עם זאת, ההפסד להפועל חיפה היה גם כן הראשון שלה העונה, כך שצריך בכל זאת לשים דברים בפרופורציות. ואולם, השורה התחתונה היא כזו: הקבוצה של רן בן שמעון עלולה לראות את הפער מהמקום הראשון צומח בקרוב ל-10 נקודות.

מנגד, נראה שליואב כץ סוף סוף יש קבוצה שהוא יכול להיות גאה בה. אחרי הרבה מאוד עונות של מאבקים קשים בתחתית הפועל חיפה מציגה העונה כדורגל איכותי יותר, הרבה בזכות הזרים החדשים אדילסון באהיה, פיליפ יאזביץ' והשוער פיט פלטהאוזן. ובכן, אל תתפלאו יותר מדי אם תראו את אלי כהן והשחקנים שלו בפלייאוף העליון.

בתוך כך, נציגים של מאיורקה הגיעו לאצטדיון סמי עופר על מנת לעקוב אחרי מקסים פלקושצ'נקו ועידן ורד. הם צפויים להגיע ביום ראשון לדרבי התל אביבי כדי לעקוב אחרי מספר שחקנים נוספים.


מסוגלים להגיע עד לפלייאוף העליון? (ערן לוף)


ארבייטמן, מגיע לו לחגוג (ערן לוף)


המנצח על ההצגה. אדילסון (ערן לוף)

ההרכבים 

הפועל חיפה: פיט פלטהאוזן; דור מלול, ברונו פיניירו, ניסו קפילוטו, מיקי יאזו (שלומי ארבייטמן/80); ז'וליו סזאר (חנן ממן/64), לירן סרדל, מקסים פלקושצ'נקו, פיליפ יאזביץ'; אדילסון באהיה, מהראן לאלה (חיים מגרלשווילי/79). 

בית"ר ירושלים: בוריס קלימן; עוז ראלי, חסוס רואדה, טל כחילה (אריק סאבו/59), אורי מגבו (דוד קלטינס/46); קלאודמיר פריירה, דן איינבינדר, עידן ורד, לידור כהן (יעקב בריהון/46); איתי שכטר, שמעון אבוחצירה.

מהלך המשחק

דקה 3

0:1 מוקדם להפועל חיפה. מהראן לאלה שלח כדור עומק מצוין לעבר אדילסון באהיה, והברזילאי המשיך בנגיעה מתוך הרחבה לרשת של קליימן.

דקה 15

0:2 מפתיע להפועל חיפה, צמד לאדילסון. קומדיה של טעויות בהגנה של בית"ר, בעיקר של מגבו וראלי, איפשרה לברזילאי להקדים את קליימן ולנעוץ את השני ברשת.


צמד גדול ובישול. אדילסון (ערן לוף)

דקה 89

0:3 מדהים להפועל חיפה. אדילסון יצא במהירות מסחררת למתפרצת וכשהגיע מול קליימן, שלח כדור רוחב. יאזביץ' אמר תודה ודחק מקרוב לרשת החשופה.

דקה 90

לא ייאמן, 0:4 להפועל חיפה. מסירה של חנן ממן חתכה את כל ההגנה והשאירה את ארבייטמן לבד מול קליימן. החלוץ לא התבלבל ונעץ את המסמר האחרון בארון של בית"ר.


עוד אחד שלא הופיע למשחק. שכטר (ערן לוף)


לאן הולכים מכאן? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי