זהבי יתאמן עם מכבי ת"א כדי לשמור על כושר

זהבי. יעביר את החודשים הקרובים בקריית שלום
זהבי. יעביר את החודשים הקרובים בקריית שלום | צילום: ערן לוף

הכוכב לא מתכוון לנוח במהלך חודשי הפגרה בסין. ומדוע יחזקאל לא משחק?

(גודל טקסט)

קשה לדעת בשלב זה היכן ישחק בעונה הבאה ערן זהבי. הכוכב הגדול של גוואנגז'ו RF כבר פוזל לעבר מועדונים גדולים יותר ומשכורת שמנה משמעותית, בעוד ראשי מועדונו מסרבים לוותר עליו וצפויים להתחרות על שירותיו.

 

הליגה הסינית תסתיים בעוד ארבעה מחזורים ולאחר מכן יוצאת לפגרה של למעלה משלושה חודשים, כך שהקבוצות יחלו את העונה הבאה רק במרץ 2017. כתוצאה מכך ערן זהבי כבר דאג למסגרת שתשאיר אותו בכושר בפגרה הארוכה – והוא ישוב בזמן זה למכבי תל אביב.

 

 

אז נכון, ערן זהבי לא יוכל להירשם כשחקן הקבוצה ולא יורשה להשתתף במשחקי האקסית, אך יבלה כמעט מדי יום בקריית שלום עם חבריו כדי לעשות את ההכנה הטובה ביותר לקראת העונה הבאה בסין.

 


זהבי עם זיו באימון. כל אחד לדרכו (אודי ציטיאט)

 

שחקן נוסף שרבים תוהים מדוע הוא טרם זכה לדקות משחק במדי הצהובים הוא שגיב יחזקאל, שלפני כחודש נרכש מהיריבה העירונית הפועל תל אביב עבור 725 אלף יורו ומאז התלבש רק פעם אחת ולא שותף.

 

מתברר כי השחקן עובר אימונים מיוחדים ומפרכים כדי להרגיל אותו לאינטנסיביות הרבה של מכבי ת"א, שלטענת מקורבים לשחקן קשה מנטלית ופיזית פי כמה מאלו שעבר בהפועל ת"א.

 

"אי אפשר בכלל להשוות את האימונים בהפועל תל אביב לאלו שהוא עובר במכבי, מכל הבחינות. שגיב מבין את זה ובתוך מספר שבועות הוא גם יזכה לשחק בהרכב", סיפר מקורבו של השחקן.

 

יחזקאל אמש בדאבלין. זוכה לאימונים מיוחדים (אודי ציטיאט)

 

שחקן נוסף שרק התאמן בתקופה האחרונה עם מכבי תל אביב הוא המגן יואב זיו, שנפרד הקיץ מהמועדון שוויתר על שירותיו כשחקן והציע לו להשתלב במחלקות הנוער. המגן דחה את ההצעה כדי להמשיך לשחק כדורגל ונראה כי בימים הקרובים הוא יחתום בהפועל פתח תקווה מהליגה הלאומית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי