זובאס בשער, תורג'מן וגבאי בהתקפת בני יהודה

בני יהודה מתכוננת לעידן חדש
בני יהודה מתכוננת לעידן חדש |

הכתומים יארחו את בני סכנין במושבה, בכורה לשוער הליטאי (17:45, ספורטHD1)

(גודל טקסט)

בני יהודה תפתח מחר עידן חדש בליגת העל תחת הבעלים ברק אברמוב והמאמן אריק בנאדו, כשתארח באצטדיון המושבה את בני סכנין (17:45, ספורטHD1).

הכתומים ביצעו הקיץ מהפך בסגל השחקנים מהעונה שעברה, ושחררו לא פחות מתשעה שחקנים כשהבולטים ביניהם הם אמיר עגייב שעזב לאומוניה ניקוסיה, דלה איינוגבה שהצטרף לעולה החדשה הפועל אשקלון ופדרו גלבאן שעדיין לא מצא קבוצה.

למרות העזיבות, בני יהודה ניצחה בגביע הטוטו 0:2 את מכבי תל אביב והראתה שיהיה קשה לזלזל בה. הכתומים הצטיידו בין היתר בשוער אמיליוס זובאס, אלון תורג'מן וגם מיקי סירושטיין ממ.ס. אשדוד, שהיה על הכוונת של קבוצות רבות בארץ.

מי שעשוי לערוך הופעת בכורה בהרכב הוא זובאס שהחליף את דלה אינוגבה בין הקורות. בקישור ישחקו חסן אבו זייד ואנתוניו מרסיץ', ובשפיץ עשויים לפתוח שחקני הרכש החדשים דובב גבאי ותורג'מן.


בנאדו. הכתומים ינצצו תחתיו? (דני מרון)

בבני יהודה מצפים שאוהדים רבים יגיעו למשחקי הבית, ואברמוב קרא לאוהדים לשמור על הגינות ספורטיבית ולהילחם נגד הגזענות.

גורסקי לא עבר בבקרה, אנטוניו עשוי לפתוח
לאחר העפלה לפלייאוף העליון בעונה שעברה, סכנין מקווה לשחזר את ההישג גם הפעם. בהנהלת המועדון מתעסקים לאחרונה בהכשרת איצטדיון דוחה לאירוח משחקים בליגת העל.

בפן המקצועי, הרכש החדש של סכנין ג'ייסון גורסקי עדיין לא עבר בבקרה התקציבית ולא יעמוד לרשותו של יוסי אבוקסיס. המאמן צפוי להשאיר את אותו ההרכב שפתח גם מול הפועל כפר סבא. נוורו עשוי לפתוח בחוד במשחק הבכורה שלו בליגה מול קבוצתו לשעבר.

הרכבים משוערים

בני יהודה: אמיליוס זובאס; אביעד בורלא, שאבייר תומא, איציק עזוז, שון גולדברג; חסן אבו זייד, אנתוניו מרסיץ', דינקו טרובוטיץ', סער בנבנישתי (אלמוג בוזגלו); דובב גבאי, אלון תורג'מן.

בני סכנין: מחמוד קנדיל; עלי עותמאן, אברהם פאס, סארי פלאח, וונדרסון; סיראז' נסאר, חאלד חלאיילה, סגס תאמבי, ז'אורז'יניו, יובל אבידור; ג'וד נוורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי