זיו: אני לא מתכוון לפרוש, אני רעב לדקות משחק

זיו. לא ממהר לתלות את הנעליים
זיו. לא ממהר לתלות את הנעליים | צילום: אודי ציטיאט

מגן מכבי ת"א על עתידו במועדון: "אני נושך שפתיים ורוצה לשחק. הכל פתוח"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השתתפה אחר הצהרים בפרויקט "בטוחים בדרכים", מירוץ מכוניות קרטינג בשיתוף בני נוער שנערך בפארק שקמה בראשון לציון, כאשר את המועדון ייצגו הבלם טל בן חיים, גל אלברמן ויואב זיו.

זיו, שממעט לשחק העונה, התפנה לדבר על התקופה הטובה שעוברת על הקבוצה וההיצמדות למוליכה מבירת הנגב במאבק על האליפות: "אנחנו בתקופה טובה ומייצרים ניצחונות, גם נגד הפועל באר שבע היינו עדיפים במגרשם הביתי. למכבי תל אביב יש את הניסיון בהתמודדות עם לחץ ויש לזה משמעות עצומה במאבק על האליפות".

המגן התייחס בנוסף לעתידו האישי ולאפשרות שיעזוב את קריית שלום בקיץ: "אני נושך שפתיים ורוצה לשחק. אני מגיע לכל אימון כדי להוכיח את עצמי. אני לא מתכוון לפרוש בקרוב ואני רעב לדקות משחק. הכול פתוח לקראת העתיד".

זיו באימון בתחילת העונה בבאזל. ממעט לשחק (אודי ציטיאט)

מחר (רביעי) תיפתח מכירת הכרטיסים לחצי גמר גביע המדינה שייערך באיצטדיון סמי עופר ביום חמישי ה-21.4. נכון לרגע זה לצהובים הוקצו כ-12,000 כרטיסים, כאשר בעלי המנויים יקבלו עדיפות לרכישתם. במועדון מקווים כי זכו לקבל כמות כרטיסים נוספת למען אוהדים נוספים שאינם מחזיקים במנוי עונתי וברגע זה תלויים בכרטיסים שיישארו לאחר המכירה למנויים.

מוקדם יותר היום נכח מנכ"ל המועדון מרטין ביין בטקס לזכרו של יוהאן קרוייף בברצלונה. ביין חתם בשם המועדון על ספר התנחומים לזכרו של קרויף ז"ל. 

ביין בטקס האזכרה בקאמפ נואו (באדיבות מכבי תל אביב)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי