ח"כ חזן: לסכנין אין מקום פה, שיישחקו ברמאללה

חכ חזן. זה לא קרה באיראן ולא בירדן אלא בסכנין
חכ חזן. זה לא קרה באיראן ולא בירדן אלא בסכנין |

גם ח"כ אחמד טיבי הגיב למהומה בדוחה: זהבי התנהג ביהירות ולאומנות

(גודל טקסט)

"ההתפרעויות של אוהדי בני סכנין במגרש ומחוצה לו, סיפורי הזוועה, האיומים והשנאה שחשו אוהדי מכבי תל אביב בנסיעה ברחבי סכנין בדרך למגרש, לא באיראן ואפילו לא בירדן אלא פה במדינת ישראל", כך אמר ח"כ אורן חזן בתגובה לאירועים בדוחה, "כל מה שקרה מוביל למסקנה אחת – אין מקום לקבוצת הכדורגל בני סכנין בספורט הישראלי. אם בעלי הקבוצה ושחקניה לא יתעשתו ומהר לא יהיה מנוס מלהוציא אותם מהליגה כדי שילכו לשחק איפה שהם מרגישים שייכים – לרמאללה" (הווידיאו באדיבות ערוץ 1).

"כדורגל זה לא רק נקודות אלא גם ערכים ומשחק הוגן, ומכבי תל אביב הפסידה הרבה נקודות במובן הזה בשני המשחקים מול סכנין", כך אמר חבר הכנסת אחמד טיבי לאחר אירועי דוחה וחידד: "אף אחד לא יזיל דמעה עם הפועל באר שבע תהיה אלופה".

 

 

טיבי התייחס גם לדברים שאמר בסיום כוכב הצהובים ערן זהבי ("לא יודע אם שיחקנו בישראל או ברמאללה"): "מדובר בהתבטאות בוטה של שחקן יהיר. זהבי וחלק מחבריו לקבוצה הם שהתנהגו בצורה לאומנית ולא ספורטיבית. לא סתם רבים חושבים שמכבי זאת הקבוצה הכי יהירה בארץ".

 

 

מחמוד קנדיל, שוער בני סכנין, עקץ בדף הפייסבוק את זהבי. בפוסט שפרסם כתב קנדיל: "אם זהבי אומר שהרגיש בסכנין כמו ברמאללה, איפה הוא חשב שהוא, כשאוהד של הפועל תל אביב תקף אותו בדברים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי