חיזוק משמעותי: גל אראל ברעננה, אמבולה ימשיך

אמבולה. ברעננה רואים בו נכס
אמבולה. ברעננה רואים בו נכס | צילום: דני מרון

הקשר עזב את פולין והצטרף ל-3 שנים. הזמבי האריך חוזה, גם גיא ליפקה חתם לשנתיים

(גודל טקסט)

הפועל רעננה התחזקה משמעותית תוך יום אחד. אחרי שהמגן עמנואל אמבולה האריך את חוזהו, הקבוצה הודיעה על צירופו של הקשר גל אראל, שחתם לשלוש שנים ויצטרף למחנה האימונים בפולין אליו תצא הקבוצה הלילה, ועל הארכת חוזהו של גיא ליפקה בשנתיים נוספות.

 

אראל שיחק בזבישה בידגושץ' הפולנית לאחר תקופה פחות מוצלחת בחימנסטיק מליגת המשנה בספרד, ובסך הכל רשם 12 הופעות בעונה שעברה – 4 בספרד ו-12 בחצי העונה האחרונה בפולין.

 

כבר הבוקר הודיעה רעננה על המשך דרכו של עמנואל אמבולה, המגן שחתם לארבע השנים הבאות באמצעות סוכנו ניר קרין ויקבל כ-170 אלף דולר בעונה. המגן הזמבי רשם 84 הופעות בשלוש העונות האחרונות בקבוצה מהשרון ואף כבש שער.

 

אראל. עזב את פולין וחתם לשלוש שנים בהפועל רעננה

 

"עבורנו מדובר בהחתמה חשובה מאוד", אמר איתי אלון מנכ"ל רעננה, "במיוחד על רקע היכולת הגבוהה שהציג אמבולה בעונה החולפת. אני בטוח שהוא יצעיד את הפועל רעננה להישגים משמעותיים בשנים הקרובות".

אמבולה אמר לדף הפייסבוק של רעננה: "אני שמח מאוד לחתום בהפועל רעננה. אני מקווה שהעונה הקרובה תהיה טובה לפחות כמו העונה החולפת ובטוח שנוכל להצעיד את הקבוצה להישגים".

 

המגן הזמבי חוזר הקיץ על ידי מכבי חיפה ובית"ר ירושלים וברעננה שמו לעצמם כמטרה להחתים את אמבולה המהווה עוגן בקבוצה של חיים סילבס. החלוץ הזמבי אוונס קנגוואה אמור לחתום בקרוב על חוזה ארוך טווח לאחר שהאופציה עליו כמו על אמבולה מומשה לפני חודשיים. רעננה החתימה עד כה את החלוצים דור חוגי, שחר הירש, הניגרי סולימן תאופילוס, המגן אלעד גבאי וכן את השוער רון למל שהצטרף הערב רשמית וצפוי לשמש כמחליפו של אריק ינקו.

 

עדי נמני, המגן הימני, סרב להאריך ב-4 שנים את חוזהו ולאחר שיחה עם הבעלים אשר אלון נאמר לו כי לא ייצא למחנה האימונים בסלובקיה והוא משוחרר לאלתר. כאמור לעיל, ליפקה שכבר שוחרר ואף נבחן בהפועל ת"א, חתם הערב לשנתיים ויישאר.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי