חיפה מול קליו בסיבוב השני, הביתיות תוחלף

החולצה הירוקה החדשה
החולצה הירוקה החדשה |

הירוקים מול יריבה מאסטוניה במוקדמות. וגם: נחשפו מדי הבית, עטר יחזור לאימונים

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תפגוש את קאליו האסטונית בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית, כך נקבע בתום משחק הגומלין בין האסטונים לבין טראקאי הליטאית (3:5 לקאליו בסיכום שני המשחקים). מאחר שגם מכבי תל אביב מארחת בנתניה, הירוקים אמורים לארח את המפגש הראשון ב-14 ביולי ויתארחו שבוע מאוחר יותר למשחק הגומלין.

עוד לפני שנקבעה היריבה הראשונה בעונת 2016/17, מכבי חיפה חשפה את מדי הבית החדשים. "הרעיון המנחה היה להציג תלבושת בית ייחודית אשר תבליט את נוכחות השחקנים על המגרש ותייצג את המסורתיות והעוצמה של מכבי חיפה", נכתב באתר הרשמי.


זו החולצה שתביא תהילה? (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

 

בתוך כך, במכבי חיפה עושים מאמצים כדי להשלים את הסגל. אייל גולסה בחר בסופו של דבר להצטרף למכבי תל אביב, אבל אלירן עטר אמור לשוב לאימונים של הירוקים לאחר בדיקה של רופא המועדון, זאת חרף רצונו של החלוץ לעבור לסגנית האלופה.

 

 

נכון לעכשיו, למרות הגישושים בין הצדדים הובהר כי הבעלים של מכבי תל אביב, מיץ' גולדהאר אינו מוכן לפצל את עסקת העברת שלומי אזולאי ואלירן עטר ותג המחיר שקבע והובהר למכבי חיפה הוא 250 אלף יורו, בתוספת העברתו של שלומי אזולאי שמוערך ב-500 אלף יורו.

 


יישאר בכרמל? עטר (ערן לוף)

 

אחרי הפציעה של סאן מנחם הירוקים מעלים הילוך בחיפוש אחר מגן שמאלי זר כשעמנואל אמבולה הזמבי של הפועל רעננה ברשימות ונבדקים מועמדים נוספים על ידי המנהל הספורטיבי תור כריסטיאן קרלסן.

 

אמבולה או מגן יגיעו על חשבונו של השוער ולדימיר סטויקוביץ' שיתאמן עם הקבוצה אך לא מתוכנן להמשיך בסגל.

 


אמבולה, מחוזר בכרמל (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי