חיפה רוצה את קאצ'ובה, ז'אורז'יניו יעבור לליל?

איזה צבע הוא ילבש בעונה הבאה? קאצ'ובה
איזה צבע הוא ילבש בעונה הבאה? קאצ'ובה |

הקשרים של סכנין מבוקשים. אבוקסיס: "אפשר לעשות צרות למכבי תל אביב"

(גודל טקסט)

גם אם תפסיד ביום חמישי למכבי תל אביב בחצי גמר גביע המדינה, בני סכנין עדיין תזכור את עונת 2015/16 לטובה, על אחת כמה וכמה אם תסיים בסופו של דבר במקום הרביעי ותזכה בכרטיס לאירופה. הבעיה: גם להצלחה יש מחיר, ושניים מהשחקנים הטובים ביותר בסגל של יוסי אבוקסיס צפויים לעזוב את המועדון בקיץ הקרוב.

דייגו קאצ'ובה וז'אורז'יניו, שני הקשרים הברזילאים של בני סכנין, מעוררים עניין רב בארץ, כאשר לז'אורז'יניו יש ביקוש גם בליל הצרפתית ובטרק גרוזני מרוסיה. האחרונה שגיששה לגבי קאצ'ובה היא מכבי חיפה, אבל גם הפועל באר שבע ומכבי תל אביב כבר הביעו עניין בשחקן ולירוקים מצפה תחרות קשה. 

כאמור, בהמשך השבוע תפגוש סכנין את האלופה המכהנת במעמד חצי גמר הגביע. החבורה של אבוקסיס תגיע לאיצטדיון סמי עופר כאנדרדוג מובהק, אבל המאמן לא מרים ידיים מראש. "זה משחק העונה שלנו. בגביע הכל יכול לקרות. מכבי תל אביב כמובן פייבוריטית, אבל אנחנו יכולים לעשות צרות", טען אבוקסיס.

למרות האמונה מצד המאמן, שחקני סכנין עשויים להגיע עם הראש למטה למעמד המחייב, זאת אחרי שהובסו 4:1 על ידי הפועל באר שבע בשבת. ההפסד הזה מנע מסכנין את האפשרות להתקרב להבטחת המקום הרביעי, שכאמור עשוי להוביל בעונה הבאה למוקדמות הליגה האירופית.


אבוקסיס, יחייך גם בחמישי? (אסף קליגר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי