חיפה רוצה את קלטינס, סטויקוביץ' לטורקיה?

קלטינס מול נטע לביא
קלטינס מול נטע לביא |

הירוקים מגלים עניין בקשר הצעיר של בית"ר. הסרבי מחפש קבוצה מעבר לים

(גודל טקסט)

במכבי חיפה הבינו אחרי ה-4:2 להפועל באר שבע במפגש אלוף האלופים כי דרושה עדיין עבודה רבה, בטח לפני פתיחת העונה מול הפועל תל אביב בשני.

 

בצוות המקצועי בראשות המנג'ר תור-כריסטיאן קרלסן והמאמן רנה מולנסטין יש כוונה לנסות לבצע עוד מספר שינויים שחלקם כבר נמצאים בבדיקה.

 

 

לאחר שנושא רכישתו של קשר מכבי תל אביב, שלומי אזולאי לא צלח, עלה במועדון שמו של קשר בית"ר ירושלים, דוד קלטינס כשחקן הישראלי המתאים ביותר לשחק במרכז המגרש לצדו של נטע לביא. במכבי חיפה עוקבים כבר תקופה ארוכה אחרי הקשר הצעיר. יחד עם זאת, במועדון מודעים לקושי הרב שיהיה לשכנע את הבעלים אלי טביב למכור את הכישרון הגדול.

 


קלטינס מול בוזגלו, יעלה לכרמל? (דני מרון)

 

ההחלטה בנושא שני הזרים השוער ולדימיר סטויקוביץ' ששהה בימים האחרונים בטורקיה בניסיון למצוא קבוצה והקשר לודוביק אוברניאק תתקבל בקרוב ואם יהיה פתרון לעזיבתם יגיע בקרוב שחקן זר נוסף. שכרם של השניים להם חוזים לעונה הקרובה יחד עומד על 850 אלף יורו.

 

קשר הרכש רועי קהת ינחת היום מאוסטריה ויצטרף לאימונים. קהת אמור להשתתף כבר במפגש גביע הטוטו נגד הפועל חיפה (שלישי, 19:30). המאמן רנה מולנסטין יגיע רק מחר לישראל ואמור לשבת על הספסל לצדם של שמואל חנין ואיתי מרדכי. 

 


סטויקוביץ', מחפש יעד בטורקיה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי