חמד מתרחק ממכבי ת"א, מעדיף להישאר בברייטון

חמד. רוצה לעלות לפרמייר-ליג
חמד. רוצה לעלות לפרמייר-ליג |

עוד אופציה לשפיץ תיפול? וגם: קרויף מחזיק בשתי הצעות מאנגליה והולנד

(גודל טקסט)

תומר חמד מתרחק ממכבי תל אביב. חלוץ ברייטון לא מתכוון לפנות למאמנו כריס יוטון לוותר עליו למען הצהובים.

 

החלוץ הישראלי השתכנע שעדיף לו להישאר באנגליה עונה נוספת ולהילחם על עלייה לפרמייר-ליג, וכי מעבר לישראל הוא בגדר תכנית לטווח ארוך.

 

 

  ובתוך כך, ג'ורדי קרויף אולי התאכזב מכך שלא התמנה כג'נרל מנג'ר באברטון, אבל לספורט1 נודע כי ההולנדי עדיין מחזיק בהצעות משני מועדונים אירופאים נוספים, האחד באנגליה והאחר בהולנד.

 

קרויף. בדרך להולנד? (אודי ציטיאט) 

 

במכבי תל אביב כבר הבינו שקרויף נחוש לעזוב, למרות הסירוב שקיבל מהטופיס. "כל הדיבורים לפיהם ג'ורדי נעדר בחודשים האחרונים מפעילות שוטפת בגלל העיסוק במפעלים של אביו המנוח יוהאן התבררו כלא נכונים", אמר מקורב למועדון, "האמת היא שההולנדי כבר עם רגל וחצי בחוץ. עם זאת אחרי שיחה אחת עם מיץ' גולדהאר הכל יכול להתהפך". ממכבי תל אביב נמסר כי "המועדון לא מגיב לידיעות ולשמועות בתקשורת".

 

ובינתיים כל נושא הרכש תקוע. הבלם היהודי סטיב בירנבאום אמנם פנה לראשי די.סי יונייטד וביקש להשתחרר אבל המעבר שלו תלוי בכך שהקבוצה מליגת ה-MLS  תקבל את ההצעה המשופרת של הצהובים.

 

 

מכבי תל אביב תקיים הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים באצטדיון בנתניה לקראת המשחק ביום חמישי נגד קאיראט הקזחית, בגומלין הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי