חמש הגדולות רוצות את המגנים וונדרסון ואמבולה

אמבולה מול בש. בבירת הנגב עוקבים אחריו
אמבולה מול בש. בבירת הנגב עוקבים אחריו |

הזרים של סכנין ורעננה תחת מעקב של באר שבע, בית"ר, חיפה והתל אביביות

(גודל טקסט)

כחודשיים לסיום העונה, כבר מסתמנים שני השחקנים הזרים בליגת העל עליהם יהיה מאבק לא קטן בין הקבוצות הבכירות.

 

מדובר במגנים השמאליים של בני סכנין והפועל רעננה, וונדרסון הברזילאי ועמנואל אמבולה, שחקן נבחרת זמביה.

 

 

כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, בשבת שעברה גיששו גורמים בבית"ר ירושלים לאחר ההפסד בסכנין לגבי האפשרות שיצרפו את וונדרסון, לאור הצורך במגן שמאלי אם מאטוביץ' לא יקבל אזרחות ישראלית.

 

וונדרסון. סוכנו אישר את ההתעניינות בו (ערן לוף)

 

איתן מזרחי, סוכנו של וונדרסון, אישר כי הברזילאי מבוקש בצמרת ליגת העל וגם גורם בכיר בהפועל רעננה אישר את הדיווחים המוקדמים בעניין אמבולה שזוכה לביקוש מקבוצות הצמרת – מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב ומכבי תל אביב. בעבר כבר פרסמנו כי הפועל ב"ש גיששה לגבי אפשרות צירופו של אמבולה.

 

שני השחקנים נמצאים במעקב של המועדונים המובילים, שגורמים בשורותיהם לא הכחישו כי יש בהם עניין. הברזילאי וונדרסון חתום בבני סכנין עד סיום העונה עם אופציה לעונה הבאה וסכום עזיבתו לא יהיה גבוה. הפועל רעננה מימשה בשבוע שעבר את האופציה על עמנואל אמבולה ותמכור אותו תמורת כחצי מיליון דולר לפי מקורבים למועדון.

אמבולה נצמד לוורמוט. בעונה הבאה ביחד בכרמל? (ערן לוף)

 

מכבי חיפה מחפשת כידוע מחליף לטאלב טוואטחה שמתכוון לנסות את מזלו בחו"ל, בעיר הבירה כאמור מחפשים מחליף למאטוביץ' במידה שלא יקבל אזרחות והתל אביביות אף הן זקוקות למגן, הרי שהפועל ת"א צפויה לבצע פעם נוספת מהפכה בסגל ואילו מכבי ת"א במשך מספר שנים מנסה לצרף מגן שמאלי זר ללא הצלחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי