חפש את המטמון: הג'וקרים של המחזור ה-5

מי כאן הג'וקר?
מי כאן הג'וקר? | צילום: עדי אבישי, דני מרון, ערן לוף

הברזילאי הותיר חותמת, בן חיים סופר קופונים. והאס של כפ"ס. נבחרת מחזור

(גודל טקסט)

המחזור החמישי בליגת העל סיפק לנו ממוצע של כמעט שלושה שערים למשחק עם 19 שערים. הפועל רעננה והפועל אשקלון הן היחידות ש"סיפקו" משחק מאופס. הדרבי עמד במוקד, בית"ר חטפה ובאר שבע חזרה לעצמה.

 

 

שוער: פיט פלטהאוזן (הפועל חיפה)
שבוע שני רצוף בו ההולנדי של הפועל חיפה הוא השוער המצטיין של המחזור. אם בהפועל חיפה עוד העלו תהיות לגביו בתחילת העונה, בשני המשחקים האחרונים מציג פלטהאוזן יכולת מצוינת וביום שבת היה אחד הגורמים הבולטים ב-0:4 על בית"ר ירושלים כאשר מנע במו ידיו שלושה שערים בטוחים של האורחת.

 

מגן ימני: דור אלו (מכבי פ"ת)
זה לא רק השער הענק שכבש מול הקבוצה שעוקבת אחריו כבר תקופה ארוכה. בשנה האחרונה אלו הפך לאחד המגנים הימניים הטובים בליגה וללא ספק, שאם לא בן ביטון ואלי דסה, כבר היה בנבחרת של אלישע לוי. לגיה ורשה כבר עוקבת ובקצב הזה, הקידום לרמות הגבוהות יותר יגיע.

 


אלו, בדרך לצמרת (עדי אבישי)

 

בלם: טל בן חיים (מכבי ת"א)
מה לא אמרו עליו: שהוא בסוף הקריירה, שאין לו מה לתרום, שהוא כבד. בן חיים ראה ושתק. העונה הגיע התשובה: פתיחת עונה פשוט אדירה כששיאה הגיע בניצחון המהדהד בדרבי. בן חיים היה שותף להיסטוריה ובפה מלא אפשר להגיד – יש לו חלק גדול בכך.

 

בלם: מיגל ויטור (הפועל ב"ש)
אז נכון, הוא לא כבש (וכבר התרגלנו לכך), אבל המחמאה הכי גדולה שניתן להגיד על הבלם המצוין הזה היא שאף אחד לא דיבר על הגנת ב"ש בניצחון 0:3 על בני יהודה.

 


בן חיים כפול 2, גם הבלם פורח (עדי אבישי)

 

מגן שמאלי: עומרי בן הרוש (מכבי ת"א)
לפני שבוע, הוא ראה את אבי ריקן לוקח לו את המקום בהרכב עם שער ענק נגד הפועל רעננה. התשובה? משחק מצוין בדרבי שהזכיר את בן הרוש של פעם: תמיכה בהתקפה, איום על השער ובעיקר העלמתו של עומרי אלטמן.

 

קשר: טל איילה (הפועל כפ"ס)
אז נכון, איילה היה בין הבולטים בהפועל כפר סבא בניצחון על אשדוד 0:1, אבל לא זו הסיבה שהוא בנבחרת המחזור. הסיבה האמיתית? השער המרהיב שכבש במספרת ועשוי להפוך לשער העונה. איילה סיפר שהוא חלם עליו בלילה? מעניין אם גם על המקום שלו בנבחרת המחזור הוא גם חלם.

 

קשר: אדילסון באהייה (הפועל חיפה)
עוד זר שהוא בינגו להפועל חיפה. צמד ענק ועוד בישול לקשר המצוין בניצחון האדיר 0:4 על בית"ר ירושלים, ניצחון שייזכר לעוד שנים רבות. תוסיפו את השער בשבוע שעבר מול אשדוד ותקבלו את המרענן הרשמי של הפועל חיפה. בקצב הזה, לא נתפלא אם זה ז'אורז'יניו הבא של ליגת העל.

 


התחפש לכוכב הבא (ערן לוף)

 

קשר: אחמד עאבד (עירוני ק"ש)
זה לא סוד שמה שעבר על קריית שמונה בעונה שעברה, השפיעו על הכישרון האדיר הזה. בחצי הראשון של העונה, הוא סומן כרכש הבא של הגודלות ומאז חלה דעיכה משמעותית ביכולת שלו. בתחילת העונה הזו, עאבד מתחיל להזכיר את אותו שחקן כישרוני.

 

קשר: גילי ורמוט (מכבי חיפה)
מי זוכר, שעד לפני שלושה שבועות, הוא כלל לא היה אמור להיות פה. משחק פשוט אדיר של הקשר ב-2:2 של קבוצתו מול מכבי פ"ת אשר כלל בישול לרועי קהת ועוד התעללות על הקו בנאור פסר במהלך שהוביל לשוויון הדרמטי. כשגילי ורמוט שמח, הוא מוכיח שהוא בין השחקנים הטובים בארץ.

 

חלוץ: טל בן חיים (מכבי ת"א)
הכוכב הראשי של מכבי תל אביב. עם כל הכבוד למדוניאנין, סקאריונה וחבריהם, נמצא רשמית המחליף של ערן זהבי. הסטטיסטיקה מדהימה (שמונה שערים בחמישה משחקים) אבל אפשר לראות גם מעבר. טל בן חיים התבגר.

 


בן חיים, לוהט מתמיד (עדי אבישי)

 

חלוץ: טוני וואקמה (הפועל ב"ש)
ביחד עם בן חיים, הכוכב השני של ליגת העל. צמד ובישול לניגרי הלוהט ב-0:3 על בני יהודה. להגיד שהוא גדול על הליגה הזו אמרנו? להגיד שהוא עושה בה מה שהוא רוצה? גם אמרנו. רק נאחל לו שימצה את הפוטנציאל שלו במועדון אירופאי גדול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי