חרזי עשוי לשוב לצוות המקצועי במכבי חיפה

אלון חרזי
אלון חרזי |

המגן והסקאוט עלול להיתקל בהתנגדות. וגם: הפוסט של יוסי בניון

(גודל טקסט)

אלון חרזי קרוב לחזרה למכבי חיפה. שחקן העבר עשוי להצטרף מחדש בקיץ הקרוב בתפקיד עוזר ספורטיבי או יועץ מקצועי לצד רוני לוי. לאתר ספורט1 נודע כי מינויו של המגן לשעבר מקובל על המאמן הנוכחי.

חרזי אמור לעזור בכל נושא הקשר עם השחקנים, ועדות המשמעת ותיאומים שונים בכל הקשור להתנהלות הקבוצה ביום-יום במטרה לשחרר זמן פנוי למאמן. חרזי כבר שימש לאחר פרישתו כסקאוט של מכבי חיפה ואם המינוי ייצא לפועל, הוא אינו קשור באפשרות שאלון חזן יגיע למועדון לעמדת המנהל הספורטיבי. 

לספורט1 נודע כי בניגוד ליחס האוהד של רוני לוי לחרזי, ששיחק יחד איתו במדי הירוקים במשך מספר שנים, ישנם גורמים במועדון שלא ירצו לראות את המגן לשעבר חוזר משום שזה עשוי להרחיקם מכפר גלים. 

 

המשותף לטוב ולרע הוא שאת שניהם צריך לעבור ביחד. עם הפנים קדימה למשחק בשבת.

Posted by ‎יוסי בניון Yossi Benayoun l‎ on Thursday, April 7, 2016

בנוגע להכנות למפגש מול הפועל באר שבע אמר רוני לוי באימון פתוח לתקשורת: "אנחנו צריכים לתת הכל עד סוף העונה. אנחנו בתקופה פחות טובה כרגע, למרות שבמשחק האחרון מול סכנין ראינו גם דברים טובים. מצד שני, אנחנו מקבלים גולים שלא מתאים לנו לקבל".

רוני לוי אף התייחס ליריבה, והבהיר: "באר שבע קבוצה חזקה במומנטום מצוין עם מאמן מצוין. יש לנו עוד משחק מולם, לא פחות חשוב, בחצי גמר הגביע".


רוני לוי: "מקבלים גולים שלא מתאים לנו לקבל" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי