טביב בטוח ששחקנים הם רכושו הפרטי

|

מבחינת בעלי בית"ר, אצילי שייך לו ואין סיבה לא להתעמר בו עד שיאריך חוזה

(גודל טקסט)

כבר שנים שאני מבטיח לעצמי לא להעמיס על לחץ הדם שלי בעקבות פעולות שמבצע אלי טביב, ואבל אני מתקשה. טביב אמר לא פעם שקבוצה שאותה הוא רוכש היא שלו, וכך גם כל נכסיה, ולכן אין שום סיבה להתרגש ממה שהוא עושה לעומר אצילי – ואני בכל זאת מתרגש והמוני טריגליצרידים עושים לי תהלוכת עדלידע במחזור הדם.

 

אני רק אעשה סדר קטן, ואני מקווה שלא אשמיט אף פרט. לאצילי חוזה בבית"ר ירושלים שיסתיים בסוף העונה הבאה. אצילי היה מת להרוויח בבית"ר את מה שמרוויח שי רביבו במכבי שעריים, אבל יש לו סבלנות. הרציונל שלו אומר שבסוף העונה הבאה, או שימשיך בבית"ר בסכום שישביע את רצונו ואת רצונם של מעסיקיו, או שיילך לדרכו, שמח וטוב לב, וינסה לקבל במועדון אחר – בארץ או בחו"ל – שכר הולם, ועל הדרך גם יחתוך איזה קופון משובב נפש על כך שעבר חינם אין כסף.

 

 

אבל אצילי הוא רכושו של טביב, לפחות על פי ראות עיני הבוס. אצילי יישב עכשיו כדי לחתום על חוזה חדש, שבו ירוויח לשביעות רצונו של טביב. אבל אצילי לא רוצה להיות בן ערובה, הוא רוצה סעיף שחרור שיאפשר לו לצאת לאירופה במחיר שייקבע מראש, כדי שטביב לא יוכל להחזיק אותו בכוח אם וכאשר תגיע הצעה מקבוצה בחו"ל.

 

טביב. הקבוצה היא נכס (ערן לוף)

 

אבל אצילי לא רוצה לשבת עכשיו. יש לו עונה לסיים, בקיץ יהיה לו יותר נוח. שנה לפני סיום החוזה, זה מספיק זמן כדי להלחיץ את הבוס. אם טביב ימכור אותו בקיץ הקרוב, סביר שזה יהיה ברווח שלא שווה את ההשקעה, ואם לא יחתום ותהיה הצעה בינואר 2017, הוא ילך בפרוטות, אם בכלל.

 

אז טביב מתעמר באצילי, כדי שהכל ייעשה כדברו. לא מרשה לו להתאמן כי הוא פצוע, מעמיד אותו לועדת משמעת על איחור בהתייצבות אצל רופא ועליה לאימון ללא אישור. גם שחקנים שאינם כוכבים כאצילי לא מגיעים לסדרת חינוך כזו, והבעלים נכנס לרזולוציות שאפילו מנכ"לים לא נכנסים אליהן.

 

רגע, ועוד לא סיימנו. עכשיו טביב רוצה שסלובודן דראפיץ', אחד המועמדים הבכירים לתואר מאמן העונה, יעיד נגד אצילי בוועדת המשמעת. הבעיה היא שדראפיץ' אישר לאצילי להתאמן, הוא מאמן הקבוצה ואחראי על הצוות המקצועי והרפואי. מה יעשה עכשיו? יוסי אבוקסיס הלך הביתה מבני יהודה על משהו דומה, מה שאומר שמאמנים לא רק צריכים להוביל את הקבוצה להצלחה במגרש, אלא גם את הבעלים להצלחה בערכאות משפטיות כאלה ואחרות. מה נאמר, עתיד הכדורגל הישראלי לא נראה מעולם עכור והביל יותר, ממש אובך של תחילת ספטמבר.

 

דראפיץ'. מה יש לו להרוויח מכך הסיפור? (דני מרון)

 

הסיפור עם אצילי מזכיר לי מאוד את הימים שגבי קצרה ניהל מו"מ עם ערן זהבי ובא כוחו יוסי גאייר בעונת הדאבל בהפועל ת"א. זהבי דרש מענק חתימה של 140 אלף דולר, גילום של כל השנים שבהם הרוויח יחד כמו שהוא מרוויח היום בקמפיין פרסומי אחד. טביב היה חצי בעלים, היו שם קרבות קשים, זהבי לא ויתר, וסופו שעזב בתום עוד עונה, בלי מענק החתימה ועם הרבה תסכול שמוציא ממנו מופעי פיו פיו חובקי עולם.

 

בשורה התחתונה: יהיו כתבלבים ופרשנים מטעם שיגידו שטביב הוא גאון, ושחקנים ימשיכו לרוץ לבית"ר ירושלים בגלל "הקהל הנפלא", ועומר אצילי יצטרך להתקפל כדי שטדי לא יהיה התחנה האחרונה שלו בקריירה מבטיחה. מה נאמר, איפה פה הכפתור של הרמקול? הנה, מצאתי. יאללה בית"ר!

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי