טביב מוציא 200 אלף שקל בחודש על מוקפאים

טביב. לא מתאים לו לשפוך כסף סתם
טביב. לא מתאים לו לשפוך כסף סתם | צילום: דני מרון

זכרי כבר בבוררות מול בית"ר ירושלים, ואלפורט ופרדה צפויים להיות הבאים

(גודל טקסט)

אלי טביב, הבעלים של בית"ר ירושלים, משלם מדי חודש כ-200 אלף שקל עלות מעביד על שלושה שחקנים מוקפאים, רועי זכרי, דני פרדה והזר ארסניו ואלפורט. השלושה, שהודחו בתחילת ההכנות העונה מהסגל, לא מצויים בתכניות של המאמן רן בן שמעון ולא מורשים אף להתאמן עם הצהובים שחורים בבית וגן, נמצאים בשלבים מתקדמים של מאבק כנגד המועדון.

 

זכרי כבר הגיש בוררות נגד בית"ר, בעוד ואלפורט ופרדה שלחו השבוע מכתב אזהרה לטביב להחזירם לאלתר לאימוני הקבוצה ולהפסיק ל"התעלל בהם" כהגדרתם. כל השלושה מיוצגים על ידי עו"ד רועי רוזן שכבר זכה בבוררות מול טביב בעניינו של עומר אצילי.

 

 

מנתונים שהגיעו לידי ספורט1 עולה כי פרדה משתכר בבית"ר כ-400 אלף שקל נטו לעונה והקשר אף חתום במועדון עד לתום העונה הבאה, 2017/18. ואלפורט וזכרי מרוויחים קצת פחות כ-300 אלף שקל נטו וחתומים עד לסיום העונה הנוכחית. רק כדוגמה, כל השלושה משתכרים יותר ממאמן בית"ר בעונה שעברה סלובודאן דראפיץ', כשהרוויח כ-250 אלף שקל נטו.

 

ואלפורט. אמרו לו כן ואז אמרו לו לא (אודי ציטיאט)

 

טביב הביא את פרדה לבית"ר ממכבי פתח תקווה בחלון ההעברות של ינואר 2014 תמורת 700 אלף שקל והחתים אותו כאמור לארבע שנים וחצי. אלא שהקשר אכזב ובשתי עונות בצהוב שחור רשם 31 הופעות ליגה ולא כבש כלל. בחלון ההעברות של ינואר השנה עבר לחצי עונה לבני לוד מהלאומית  וחזר.

 

זכרי, שהגיע בתחילת עונת 2013/14 בראשית עידן טביב, רשם 13 הופעות ליגה בבית"ר בשתי עונות ולא כבש. בעונת 2014/15 הושאל להכח עמידר מהלאומית.

 

הסיפור של ואלפורט קצת מוזר. החלוץ ההולנדי נחת בקבוצה בחלון ההעברות של ינואר השנה כבש פעמיים בשמונה הופעות והוחתם בחודש מאי לעונה נוספת. ההולנדי אף פתח בהרכב בשני משחקיה הראשונים של בית"ר העונה מול טוזלה הבוסנית. אחר כך נחתך מהסגל.

 

בבית"ר ירושלים סירבו להגיב לידיעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי