טביב פנה רשמית למויאל והציע לו להצטרף לבית"ר

בדרך חזרה לבירה?
בדרך חזרה לבירה? | צילום: ערן לוף

הקשר יחזור למועדון נעוריו? מי שכבר חתם לחמש שנים זהו יעקב בריהון

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

קובי מויאל עשוי לשוב למועדון נעוריו. הקשר האחורי, שעזב את מכבי חיפה לאחר שסיים את חוזהו, קיבל פניה רשמית מבית"ר ירושלים ועשוי להצטרף עוד לפני היציאה למחנה אימונים בפולין ביום רביעי, כך נודע לראשונה לאתר ספורט1.

מי שכבר חתם בבית"ר ויחדש את הסגל של רן בן שמעון זהו יעקב בריהון. המועדון מהבירה הוציא הודעה רשמית, לפיה הקשר חתם על חוזה לחמש שנים וימריא למחנה בפולין בהמשך השבוע. בריהון הגיע לבית וגן יחד עם סוכנו ניר קרין וכבר ערך אימון בכורה.

מלבד החתימה של בריהון והפניה למויאל, טביב צירף לסגל גם את דן מורי. עם זאת, מגנים חדשים טרם סגרו ובסביבת הצוות המקצועי לא מבינים מה סיבת הסחבת במשא ומתן עם אלעד גבאי. שחקן אחר שהיה בסגל אשתקד, שניר משען, צפוי להאריך את חוזהו בעונה נוספת.


מחפש חיזוק לפני היציאה למחנה. טביב (ערן לוף)

טביב מקווה לצרף מגן שמאלי שייצא עם בית"ר למחנה, כאשר חן דילמוני, שון גולדברג ועמנואל אמבולה הם המועמדים. לגבי המגן מהפועל רעננה, במועדון מהבירה מקווים שימצאו פתרון כספי כדי להחתימו.

בנוגע לחיזוק החלק הקדמי אין חדש. טביב מכר את ניקיטה רוקאביציה למכבי חיפה וטרם הביא פתרון. הבעלים אמנם פנה לאלירן עטר, אבל במכבי חיפה סיפרו שהשחקן צריך לבקש שחרור ורק אחר כך יפתח יעקב שחר במגעים עם טביב. גורמים בחיפה אמרו כי אם כבר עטר יעזוב, אזי עדיף לבית"ר ולא למכבי ת"א. 

היום תקיים בית"ר שני אימונים כשבין לבין ישהו השחקנים מאזור המרכז בבית מלון, מה שלטענת גורמים במועדון מראה על כוונותיו של בעל הבית. "לא זכור לנו שבבית"ר הלכו לבית מלון בין אימונים. טביב נחוש שהקבוצה תעמוד כמו שצריך והוא מוכיח את זה עד עכשיו".


מרעננה לבית"ר? אמבולה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי