טיבי מתרחק? ריינג'רס במו"מ עם סטיבן טיילור

טיבי. הקרב על שירותיו נמשך
טיבי. הקרב על שירותיו נמשך | צילום: אודי ציטיאט

הסקוטים בוחנים את צירופו של הבלם שעזב את ניוקאסל. קרויף טרם סיכם עם מאמן

(גודל טקסט)

הזמן לא לטובתו: המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף ממשיך בחיפושי מאמן לקבוצה, כשהמשחק הרשמי הראשון של הקבוצה ישוחק בעוד פחות מחודש. קרויף נמצא עדיין ברחבי אירופה, ולפי גורמים במועדון הוא עסוק באיתור מאמן, כשאף אחד מאלו איתם יצר קשר לא קיבלו את האישור הסופי של הבעלים מיץ' גולדהאר, שהפעם לא יסכים להכניס למאמן סעיף יציאה מהחוזה כמו במקרים קודמים.

 

גורם במועדון התייחס בשיחה עם ספורט1 לשני המאמנים האחרונים, סלבישה יוקאנוביץ' ופטר בוס, שהחזיקו בסעיף שחרור כזה: "המצב הזה מנע ממכבי ת"א אליפות בטוחה  בשל האווירה שנוצרה סביב עזיבתם וההתנהגות החובבנית של קרויף מול פולהאם ואייאקס".

 

 

"עושים פה סיפור ענק כאילו מוריניו עומד לנחות פה", המשיך הגורם. "כל מאמן שיגיע יהיה סביבו פסטיבל כמו שהיה עם החתמת אורלנדו סה. מי שיגיע יגיע כי לא יהיו לו הצעות ממועדונים גדולים יותר או הצעות כספיות טובות יותר. קרויף עובד עכשיו לילות כימים כי ברור לו שאם הקבוצה שוב לא תזכה באליפות יירד מסך על עבודתו במכבי ת"א".


הוצע למכבי ת"א. מרציאנו (אודי ציטיאט)

 

לאחר שימונה מאמן לקבוצה יחליטו הוא וקרויף מי מבין השחקנים הישראלים והזרים יתבקש לחפש קבוצה אחרת למרות חוזה לעונה נוספת. תקציב המועדון העונה צפוי להיות גבוה מ-135 מיליון ש"ח בזכות ההכנסות הרבות משלב הבתים של ליגת האלופות, שמוערכות בכ-90 מיליון ש"ח.

 

הצהובים ממתינים להתפתחויות סביב השוער פרדראג ראיקוביץ', המוזכר כמועמד ללייפציג ומועדונים באנגליה בהם מנצ'סטר יונייטד. לקבוצה הוצע השוער אופיר מרציאנו, ששיחק בעונה האחרונה במוסקורן הבלגית אך איבד במהרה את מקומו בין הקורות. השוער המחליף דניאל ליפשיץ שוחרר.

 

כתבנו יעקב זיו מציין שפורסם שריינג'רס הסקוטית מעוניינת להחתים את סטיבן טיילור, הבלם ששיחק ב-13 העונות האחרונות בניוקאסל ואתמול (שישי) הודיע המועדון על עזיבתו. בין ניוקאסל לריינג'רס מתקיימים בשנים האחרונות יחסים הדוקים בחסות הבעלים מייק אשלי, שמעביר לקבוצה הסקוטית שחקנים וכספים רבים. הדיווח מפחית את הסיכויים שבלם מכבי ת"א איתן טיבי, שסיים את חוזהו בקבוצה, יעבור לריינג'רס כפי שפורסם בסקולטנד ביום שישי.

 

יעזוב לסין או יישאר? זהבי (עדי אבישי)

 

נמשך המו"מ מול גוואנגז'ו על זהבי

נמשך המו"מ מול הקבוצה הסינית גוואנגז'ו, שמעוניינת בערן זהבי ומוכנה להציע עבורו סכומים שמעולם לא נראו בליגה הישראלית. השחקן עצמו ממשיך לא להשמיע את קולו, ודעתו תישמע רק אם שתי הקבוצות יסכמו ביניהן על ההעברה.

 

נכון לעכשיו מכבי ת"א לא העבירה לזהבי הצעה לחוזה משודרג, והתפתחויות בנושא יהיו ביממה הקרובה בהתאם לסיכום חיובי אם יושג מול הסינים. לפי גורמים במועדון הצהובים אינם מתלהבים מהסכומים שהסינים מציעים בשל חשיבותו האדירה של הקפטן גם למועדון וגם לאוהדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי