טיול של מוצ"ש: 0:3 לבית"ר על אשקלון

התוצאה משקרת
התוצאה משקרת |

ורד, רואדה ואבוחצירה לא התקשו מול העולה החדשה. יוצאים לדרך חדשה?

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים גברה 0:3 את הפועל אשקלון ורשמה ניצחון ראשון העונה, אבל אבוי לרן בן שמעון ושחקניו אם יסתחררו משלוש הנקודות או מההפרש. יותר משהצהובים שחורים ניצחו את המשחק הזה, אשקלון הפסידה אותו. חוסר ריכוז בהתקפה והגנה שערוריתית הובילו ליתרון המוחץ של המארחת כבר במחצית הראשונה, וכדי להוסיף חטא על פשע בחר יובל נעים, מאמן האורחים, לשחק בזהירות רבה במחצית השנייה על מנת לשמור על התוצאה. כאילו ברצלונה משחקת מולו.

בן שמעון בחר לזרוק את דן מורי מהסגל, לספסל את דוד קלטינס ולעלות בהרכב עם שני חלוצים, שמעון אבוחצירה לצדו של איתי שכטר. במבחן התוצאה זה עבד ואבוחצירה אף כבש את השלישי שלו העונה, אבל לשכטר זה לא עזר והוא נותר עם אפס הבקעות בארבעה מחזורים.

אריק סאבו עלה להופעת בכורה במחצית השנייה ובאמת נראה חלוד (אז למה נתנו לו 45 דקות?). עם זאת, הממדים של הסלובקי (גובה וחוסן) עשויים להפוך אותו בסופו של דבר לשחקן מוביל בליגה שלנו. יוהאן אודל שוב היה חלש מאוד ולא ברור איך לידור כהן לא פותח במקומו. אבוחצירה ועידן ורד כבשו כל אחד את השער השלישי העונה, חסוס רואדה השלים ושלושת השחקנים האלה היו גם הטובים בבית"ר. 

נראה כאילו אוהדי בית"ר לקחו את הדגל של אשקלון והפכו אותו, שזה אומר "שלנו" (דני מרון)

הרכבים

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, עוז ראלי, טל כחילה, חסוס רואדה, מרסל הייסטר (טל בנש 61), קלאודימיר פריירה, דן איינבינדר, עידן ורד (אריק סאבו 46), יוהאן אודל, שמעון אבו חצירה (לידור כהן 65), איתי שכטר.

הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, שניר משען, אנדריי מישצ'נקו, אבי מלכה, חיים איצרין, מושיקו לוגסי, ירדן אבוחצירה, קובי בן חמו, רז מאיר (מתן חוזז 46), ריף מסיקה (אסי בוזגלו 54), תומר סוויסה.

מהלך המשחק

דקה 8

קלאודמיר איבד כדור, לוגסי חדר לרחבה והעביר רוחב ותומר סוויסה משלושה מטרים גלגל לידיו של קליימן. איזה החמצה.


נעים כועס. מעניין איך המשחק היה מתפתח אם זה היה נכנס? (דני מרון)

דקה 15

0:1 לבית"ר – איינבינדר עם כדור עומק שחתך את הגנת אשקלון והותיר את ורד מול איינוגבה. הקשר הרשית וכבש את שערו השלישי העונה.


ורד. רכש מוצלח (דני מרון)

דקה 25

ירדן אבוחצירה בעט כדור חלש לידיים של קליימן.


איינוגבה. בשביל זה הביאו אותו מבני יהודה? (דני מרון)

דקה 29

0:2 – קלאודימיר הגביה קרן משמאל ורואדה נתן קטנה בעקב שלהפתעתו חדרה פנימה. אין הגנה לאשקלון.


רואדה. אפילו הוא לא מאמין כמה קל (דני מרון)

דקה 45

0:3 – איינבינדר בעט מצוין וסחט הצלה לא פחות טובה מאיינוגבה. הקרן היתה העתק מביך של השער השני: כדור של קלאודימיר לקצר, שכטר הסיט ואבוחצירה דחק רגל על פי השער ופנימה.

 אבוחצירה. כבר עם שלושה שערים העונה (דני מרון)

דקה 69

סאבו קיבל כדור לשטח מת התקדם ואז על סף הרחבה יצא לו משהו מהרגל שהוכיח שהוא עוד חלוד. מאוד.


סאבו. ועוד התחננו אליו שיבוא (דני מרון)

דקה 81

התקפה נדירה של אשקלון אבל כחילה בלם את נבו מזרחי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי