טל בן חיים ישוב להרכב בדרבי, מיכה יסופסל?

מנוחה קצרה הספיקה. טל בן חיים
מנוחה קצרה הספיקה. טל בן חיים |

החלוץ החלים. בסגל מכבי ת"א מודים: "עם סקאריונה וקיארטנסון קל יותר"

(גודל טקסט)

שחקני מכבי תל אביב נהנו אמש מיום חופשי לאחר ה-0:3 בדוחה על בני סכנין, וכבר הערב ישובו לאימונים לקראת הדרבי התל אביבי ביום ראשון בנתניה (21:00).

 

החלוץ טל בן חיים שלא היה בסגל במשחק האחרון ולא נסע עם הקבוצה לסכנין, ישוב לאימונים ואמור לפתוח כרגיל לאחר שהתאושש מהפציעה ברגלו.בן חיים ישחק בחלק הקדמי לצדו של אוסקר סקאריונה, שנעדר מהמפגשים מול זניט ורעננה ובסכנין חזר להרכב וכבש פעמיים.

 

 

גם החלוץ האיסלנדי וידאר קיארטנסון ימשיך בהרכב. אמנם החלוץ כמעט שלא זכה למנוחה מאז הגיע ממאלמו בסוף חודש אוגוסט, אך במכבי ת"א טוענים כי הוא הגיע מליגה שנמצאת בעיצומה וכי בשלב זה הוא כשיר לעמוד בלוח הזמנים הצפוף שסידר לצהובים ארבעה משחקים בתשעה ימים.

 

נמצא בשיא כושרו. קיארטנסון (ערן לוף)

 

מי שצפוי לשלם את המחיר ולהמשיך על הספסל הוא דור מיכה, כשגם יוסי בניון שכבש בדרבי גביע הטוטו ופתח בסכנין לא מתוכנן לפתוח. "כשקיארטנסון וסקאריונה ביחד בהרכב, המשחק ההתקפי שלנו זורם יותר מהר והתיאום שלהם עם האריס מדוניאנין עושה את ההבדל", טען שחקן בקבוצה.

 

מי שייעדר מהמפגש בוודאות הוא אבי ריקן, הסובל מקרע קטן שימשיך להשבית אותו בזמן הקרוב. המשמעות היא שעומרי בן הרוש ימשיך בהרכב הקבוצה, ככל הנראה גם ביום חמישי הבא באירלנד במשחק הליגה האירופית מול דאנדלק.

 

שגיב יחזקאל שהגיע מהפועל תל אביב עשוי להיכלל בסגל ולא מן הנמנע כי ישחק לראשונה, אחרי שמול רעננה ישב על הספסל ולעומת זאת מול סכנין נותר מחוץ ל-18.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי