טעון שיפור: המאכזבים הגדולים של 2015/16

רייכרט
רייכרט |

טל בן חיים נעלם, דרינצ'יץ' לא הנהיג ותג המחיר השפיע על בן רייכרט

(גודל טקסט)

הם הגיעו בקול תרועה בקיץ, היו אמורים לעשות את ההבדל בקבוצות שלהם, או לפחות לשדרג אותן, אך בפועל זה היה הכי רחוק מזה. רובם עזבו לפני שהעונה הסתיימה, חלקם עדיין רשומים, אבל בעיקר רשומים. הנה לכם פרק באכזבות העונה של הכדורגל הישראלי.

 

 

מיחאי פינטילי, הפועל תל אביב
קפטן סטיאווה בוקרשט, שחקן נבחרת רומניה, תג מחיר של 2.5 מיליון יורו בעבר. מה לא נאמר על הקשר האחורי שמונה לקפטן הפרויקט החדש של אמיר כבירי. קפטן אמור להנהיג אבל זה היה ממש לא זה מהרגע הראשון. רחוק מלהנהיג, איטי ולא כזה שייקח את האדומים קדימה. נחתך בינואר ואנחנו תוהים איך נכלל בסגל רומניה ליורו?

 


פינטילי, מצאתם בו משהו? (ירון אלפי)

 

ניקולה דרינצ'יץ', מכבי חיפה
העונות הקודמות שנחשבו שכישלון של הירוקים גרמו לרוני לוי לחפש זרים בפינצטה. אלא שאם זו הפינצטה, אוי ואבוי לנו. הקשר המונטנגרי היה אמור להנהיג את הקישור, לבשל, לכבוש, לשלוט ובפועל דבר לא קרה. בינואר הוא כבר נפרד מהמדים והחליט לתלות את הנעליים. ראייה לכישלון.

 


איכזב עד כדי פרישה (ערן לוף)

 

טל בן חיים, מכבי תל אביב
כמה מילים נשפכו כשהבלם הוותיק החליט לחזור אחרי עשור באירופה לקריית שלום. מועדון נעוריו חשב שעשה את עסקת חייו, שההגנה קיבלה את החיזוק המיוחל לפני קמפיין האלופות. אז כן, זה הסתיים עם העפלה לשלב הבתים שרק הבליטה את העובדה שהוא הרבה מעבר לשיא ונמשך בספסול/פציעה בלתי נגמרת. העונה של בן חיים הסתיימה הרבה לפני המתוכנן ורחוק מאור הזרקורים. בשביל זה חוזרים הביתה?

 


העיקר הכותרות, בן חיים מוצג (עדי אבישי)

 

פאבלו דה לוקאס, בית"ר ירושלים
לצד ולאד מוראר שהגיע כהבטחה, הספרדי שהוחתם בקול תרועה בבירה היה אמור לסחוף אותה קדימה. עם רזומה של מחמאות מהליגה ברומניה וניצוצות של כדורגל בקלטות, טביב ציפה להרבה יותר. גם הרומן הזה תם מהר מהציפוי ובלי שהקהל החם בטדי הספיק להתחבר לספרדי.

 


דה לוקאס, שחקן השנה ברומניה, באמת? (אודי ציטיאט)

 

בן רייכרט, הפועל תל אביב
עם תג מחיר של מיליון יורו ואחרי קיץ מלא ציפיות, הקשר לא רק שלא בלט אלא הפך בעיקר לחבר קרוב של הספסל בבלומפילד. מדברים על פרויקט שיקום של גוטמן, אבל האם יש כאן בכלל את מי להציל?

 


רייכרט, מיליון יורו בייבי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי