יאנקוביץ' קרוב להפועל ת"א, סוכנו כבר בארץ

בושקו יאנקוביץ'
בושקו יאנקוביץ' |

החלוץ על סף סיכום, האדומים הציעו חוזה לשנתיים וכ-300 אלף יורו לעונה

(גודל טקסט)

בושקו יאנקוביץ' עזב את ורונה וקרוב מאוד לסיכום עם הפועל תל אביב. סוכנו של החלוץ הסרבי הגיע לישראל לפגישה עם נציגי האדומים והבעלים אמיר כבירי, כאשר הפערים בין הצדדים לא גדולים. כפי שפורסם לראשונה כאן באתר ספורט1, המאמן אלי גוטמן שוחח עם כבירי וביקש להחתים את שחקן ההתקפה המנוסה (32). 

נכון לעכשיו, כאמור, הפערים הכספיים בין הצדדים אינם גבוהים. המועדון הציע לשחקן חוזה בן שנתיים עם אופציה לעונה נוספת ושכר בסך כ-300 אלף יורו לעונה. בהפועל תל אביב הבהירו כי אלי גוטמן ביקש לסגור את המהלך ויש עכשיו מקום בסגל לזר שישי, זאת לאחר העברתו של ליביו אנטל לקבוצה הרומנית פנדורי, שתשלם 30 אחוזים משכרו.

יאנקוביץ' החזיק בסעיף בחוזהו עם ורונה המאפשר לו להשתחרר באופן מיידי במקרה של ירידת ליגה. הלאס אכן צנחה לליגת המשנה ובעקבות פגישה עם ראשי המועדון הוכרז על הסכמה הדדית לפרידה. זו הייתה עונתו הרביעית של הסרבי במועדון מצפון איטליה, כאשר במקביל החזיק בהצעה מקבוצה מאיחוד האמירויות. 


יאנקוביץ' וטוני, גוטמן היה צריך את השמאלי… (gettyimages)

בושקו יאנקוביץ' (1.83 מ') החל את דרכו במדי הכוכב האדום בלגרד, לפני שהצטרף למאיורקה בקיץ 2006 תמורת 3 מיליון יורו. הוא הבקיע 9 שערים בליגה הספרדית ושנה לאחר מכן כבר נמכר לפאלרמו עבור 8 מיליון יורו. מאז אוגוסט 2007 שיחק החלוץ בליגה האיטלקית הבכירה בצורה רצופה. עונה בפאלרמו, חמש שנים במדי גנואה וכאמור בארבע השנים האחרונות שיחק בוורונה. יש לו 20 שערים בלבד בסרייה A, זאת לצד 5 כיבושים ב-31 הופעות במדי נבחרת סרביה.

הנהלת הפועל תל אביב קצרה בכסף ומבקשת לסיים את המשא ומתן להעברתו של החלוץ שגיב יחזקאל למכבי תל אביב. יאנקוביץ' מרבה לשחק באותה עמדה, באגף ימין שאמור לפנות הכשרון הצעיר. במקביל, אין עדיין פתרון בהפועל תל אביב לשחרורם של קלאודיו בומבה, ישראל זגורי ודודו ביטון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי