יאנקוביץ': לא שמעתי כלום מהפועל. אני רוצה לבוא

יאנקוביץ'. עדיין לא גמר את הקריירה
יאנקוביץ'. עדיין לא גמר את הקריירה | צילום: Getty

הסרבי על המו"מ: "תל אביב זה מקום מצוין בשבילי. חבל, אני יכול לתרום"

(גודל טקסט)

"כבר שלושה ימים שאיש מהפועל תל אביב לא דיבר אתי", כך אמר החלוץ הסרבי בושקו יאנקוביץ' לספורט1, "אני יודע שהמצב הכלכלי שלהם לא טוב, אבל אני בשיא הקריירה שלי וחושב שאוכל לתרום למועדון".

יאנקוביץ' בן ה-32 ששיחק בעונה שעברה בוורונה הוסיף: "התרשמתי מאוד מהעיר ומהקבוצה כשהייתי בישראל בשבוע שעבר. אלי גוטמן עושה רושם של מאמן מצוין. היתה לנו שיחה של שעתיים על כדורגל, הוא הסביר לי איך הפועל משחקת ומה הדרישות שלו ממני".

לטענת הסרבי ברגע שהצדדים נכנסו למו"מ כספי הכל נתקע. "אני מקווה שהפועל תיצור אתי קשר כי זה נראה מקום מצוין בשבילי", סיכם יאנקוביץ', "אני יכול לשחק עד גיל 36 ולהיות טוב. שמעתי על המסורת של המועדון ואני חושב שאני שידוך טוב בשבילם".

יאנקוביץ' בביקורו בישראל. התרשם מאוד מגוטמן (פרטי)

ובנושא אחר. גורם בכיר בהפועל תל אביב אישר לספורט1 כי נעשה ניסיון פנייה לברק יצחקי, שכבר סיכם את תנאיו בבית"ר ירושלים וצפוי לעבור ביממה הקרובה לבירה, שם יחתום על חוזה לשנתיים בתמורה לקיצוץ משמעותי בשכרו.

 

כידוע להפועל תל אביב יש בעיות כלכליות רבות, אלא שאת עסקת יצחקי הסכים לממן מקורב מאוד למועדון, איש עסקים שהחליט לממן את הבאת ברק יצחקי אם זו תוכל לצאת לפועל, במטרה לשדרג את הקבוצה ולשפר את איכותה.

 

יצחקי באותה מספרת מרהיבה. שחקן שעבורו הסכים לשלם גורם חיצוני (דני מרון)

 

כזכור כבר לפני שש שנים היה יצחקי על סף מעבר להפועל תל אביב, אך ברגע האחרון שיפר מיץ' גולדהאר את הצעתו וברק יצחקי נמכר מבית"ר ירושלים למכבי תל אביב. בהפועל תל אביב ערכו בסוף השבוע בדיקה שקטה בנושא, בה התברר כי האוהדים לא יצאו במחאות נגד המעבר של יצחקי.

 

מי שיגיע במקומו של יצחקי הוא וויאם עמאשה, שאמור להצטרף היום רשמית על חוזה לעונה אחת עם אופציה לשנה נוספת. חוזהו ישודרג במהלך העונה על פי כמות השערים שיבקיע ומספר ההופעות שלו בהרכב.

 

הבלם המונטנגרי מריו סימיץ' ששבר את ידו במשחק נבחרת מונטנגרו בחוץ נגד רומניה ייעדר כשישה שבועות ויחליף אותו אוראל דגני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי