יואב כץ: "כמובן שציפינו להרבה יותר מארבייטמן"

אין ספק שציפינו ממנו ליותר. שלומי ארבייטמן
אין ספק שציפינו ממנו ליותר. שלומי ארבייטמן |

הפועל חיפה מתכוננת לשבת. אבו ניל חזר להתאמן: "יש לו כשרון אדיר אבל הוא בעייתי"

(גודל טקסט)

לאחר שנהנו מיום חופש, בהפועל חיפה המשיכו הבוקר בהכנות לקראת משחק החוץ בשבת נגד הפועל תל אביב. בסיום האימון התפנו השחקנים לפעילות גיבוש שכללה שאלון טריוויה אותו ערך יואב כץ. הבעלים שנוכח בארץ בשבועות האחרונים, ישאר עד סוף העונה.

כץ, שתומך מאוד בפעילויות גיבוש, נתקל בהתנגדותם של מספר שחקנים שטענו שהן מבזבזות את זמנם. הבעלים הגיב לכך ואמר: "אני יודע מה אני עושה, בכל שנה זה עובד וגם השנה אני עושה זאת, לא שמעתי את הטענות באוזניי ולכן לא אתייחס".

אלי כהן כבר הצליח לגבש את ההרכב לקראת יום שבת כאשר דור מלול החלים סופית מהפציעה במפשעה, והוא עשוי לפתוח בעמדת המגן הימני. במרכז ההגנה יפתחו צמד הבלמים הזרים ברונו פניירו וטדאס קיאנסקס.

בחוליית הקישור ימשיך דימיטרי באגה כאשר ההתלבטות היא בין יוסי דורה לבין לירן סרדל שמציג יכולת טובה לאחרונה. את התקפת הפועל חיפה ימשיכו להוביל הצמד מהראן לאלה את שלומי ארבייטמן ואליהם יצטרף מקסים פלקושצ'נקו.


סומכים עליו בחוד. מהראן לאלה (עדי אבישי)

שנשאל כץ על ארבייטמן הוא השיב: "אין ספק שציפינו ליותר משלומי אבל כל אחד שמבין כדורגל רואה את העבודה שהוא עושה על המגרש, מבחינתי הוא ממשיך אצלנו, כך גם פלקושצ'נקו".

בהפועל חיפה אומנם לא מתעסקים כרגע בעונה הבאה, אך כץ חושב על שינויים בצוות המקצועי: "כבר העונה חשבתי על מנהל מקצועי, בפעם שעברה זה עבד לנו עם ניצן שירזי ז"ל, אם לאדם שיבחר יהיו את הכישורים המתאימים, נצליח הרבה יותר".

אמיר אבו-ניל הושעה העונה 3 פעמים, וביום שלישי הודיעו שהשחקן ספג קנס כספי ויחזור לאימוני הקבוצה. "לאמיר יש כישרון אדיר אך בעיות המשמעת שלו עולות על כך, כרגע אין לדעת אם ישאר, בנתיים הוא יחזור לאימונים למען השקט", ניתח כץ. גורם במועדון אישר כי הקשר לא ימשיך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי