יובל נעים לא יעזוב את אשקלון, שריקי ישוחרר

נעים. ראש העיר דאג להשאירו במועדון
נעים. ראש העיר דאג להשאירו במועדון | צילום: עידן סלם

המאמן סיכם עם ראש העיר על הישארותו. דגו יישאר, אסי בוזגלו מתנדנד

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון סיימה לחגוג את חזרתה לליגה הבכירה ובמועדון העבירו הילוך בהכנות לעונה הבאה, במטרה לתקוע יתד בליגת העל ולהימנע ככל האפשר מקרבות תחתית.

 

המועדון כזכור רשם שתי עליות ליגה בשנתיים האחרונות, ומי שהוביל את המהפכה וחלם על ההגעה לליגת העל הוא ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני, שבמהלך חצי השנה האחרונה היה תחת חקירה פלילית אך לאחר שחזר לתפקידו המשיך בעשייה לטובת קבוצת הכדורגל הפועל אשקלון.

 

 

שמעוני שוחח ביממה האחרונה עם מאמנה של הקבוצה בשנתיים האחרונות, יובל נעים, והגיע עימו לסיכום על המשך דרכו לעונה נוספת. בשיחה הבטיח ראש העיר כי יעמיד תקציב ראוי לבניית סגל עמוק שיתמודד בכבוד מול שאר קבוצות הליגה.

 

ניר נחום, שהגיע בקיץ האחרון לאשקלון במטרה לעלות אותה לליגת העל, צפוי לעזוב את המועדון בעקבות פציעה שמנעה ממנו להשתתף במשחקי ההכרעה. במועדון יבנו על שחקן צעיר יותר שיתפוס את מקומו, כאשר גם עידן שריקי – מכוכבי הקבוצה – לא ימשיך עמה בליגה הבכירה. ברוך דגו מתוכנן להמשיך עונה נוספת, שאחריה ככל הנראה יפרוש. גם יאיר אזולאי אמור להמשיך באשקלון.

 

דגו. צפוי להמשיך לעונת פרישה (ירון אלפי)

 

ההפתעה הצפויה להיות בבניית הסגל מגיע דווקא ממשפחת בוזגלו שחגגה אמש את האליפות של הפועל באר שבע. שחקן הקבוצה אסי בוזגלו, שהיה בורג מרכזי בקבוצה בעונה החולפת, מתנדנד ומסתמן כי יעזוב את המועדון. עתידם של יורגן קולין ורודי חדד לא ברור.

 

בהפועל אשקלון ינסו להשאיר את ניראל מחפוד ששמו עלה בקשר של בית"ר ירושלים וקבוצות נוספות בליגת העל, אבל במועדון מבינים כי מחפוד לא יסרב להצעה מקבוצה מבכירה אם כי הבהיר כי הוא מרוצה באשקלון.

 

יחד עם העלייה באשקלון מתמודדים עם בעיה לא פשוטה והיא אצטדיונה הביתי, שנכון לרגע זה לא מאושר לליגת העל.  במועדון מתכננים במהלך הפגרה לשפץ את האצטדיון על מנת שיוכלו לשמור על יתרון הביתיות גם בליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי