ייטב לוזון עשוי להתמנות למאמן מכבי הרצליה

ייטב לוזון
ייטב לוזון |

עוזר מאמן מכבי פ"ת בדרך לשרון. בקבוצה מחפשים פתרון לאירוח דרבי הנוער הגורלי

(גודל טקסט)

במקביל לסאגת המאמן לעונה הבאה וההתלבטות לגבי השארתו של דני גולן (אבי לוזון תומך בהשארתו אך גורמים אחרים לא מתלהבים מכך) במכבי פתח תקווה יתעסקו בשבוע הקרוב במאבקי ההישרדות של קבוצת הנוער.

 

הקבוצה, שמונהגת בידי תמיר לוזון (בנו של אבי) תשחק במפגש כפול בסוף השבוע הקרוב ובאמצע השבוע הבא מול היריבה העירונית ומחזיקת הגביע, הפועל פתח תקווה שמצידה תרצה לחזור לליגת העל.

 

 

הסאגה הבוערת כרגע היא סוגיית המגרש הביתי של מכבי, במתחם בן-דרור. במשטרה אסרו על קיומו של המשחק במתחם, עקב העובדה שאין הפרדה בין הקהלים וחשש מעימות. הבעיה: שגם לא הוצבו אפשרויות אחרות לאירוח ובאצטדיון המושבה מתבצע בימים אלה תהליך שיפור הדשא כך שגם שם לא יתאפשר האירוח. "קבוצת הנוער של מכבי פתח תקווה מאוכזבת שלמרות כל המאמצים שנעשו, המשטרה עדיין מתעקשת לפגוע ביתרון הביתיות של הקבוצה במשחק החשוב שעתיד להתקיים ביום שישי. לקבוצה אין מגרש חלופי ואין דרך להשיג מגרש שכזה", ציינו במועדון.

 

בכוונת המועדון להגיש בהקדם האפשרי עתירה לבית המשפט וזאת על מנת שניתן יהיה למצות את כל האפשרויות המשפטיות וההליכים הקיימים שיאפשרו את קיומו של המשחק החשוב במגרשנו הביתי.

 

בנוגע לקבוצה הבוגרת: מי שסיים את עבודתו במועדון לאחר שלוש שנים כעוזר מאמן קבוצת הבוגרים הוא ייטב לוזון, בנו של אבי. הסיבה: תחושת מיצוי במועדון, בו הוא נמצא כ-10 שנים הכוללים תפקידים במחלקת הנוער. לוזון הצעיר מעוניין לצאת לדרך חדשה ומעוניין לבחון אפשרויות אחרות. לספורט1 נודע שאחת הקבוצות המתעניינות בלוזון היא מכבי הרצליה מהליגה הלאומית ולא מן הנמנע שכבר בקרוב ייסגר ההסכם בין הצדדים.

 


לוזון, זעם על המשטרה (אסף קליגר)

 

בנושא אחר, בשבוע שעבר שילם המועדון את חובו לחלוץ הרומני קוסטדין אזורוב. בכך למעשה, התבטלו העיקולים על חשבון הבנק של המועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי