ייעדר מחצי גמר הגביע? סטויקוביץ' יעמוד לדין בהתאחדות

ייעדר מחצי הגמר? סטויקוביץ'
ייעדר מחצי הגמר? סטויקוביץ' | צילום: דני מרון

שוער מכבי חיפה ירק על אוהדי ב"ש. בניון צפוי להחמיץ את מכבי תל אביב

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הצליחה לשמור על מאזן נקי מהפסדים העונה מול הפועל באר שבע – 1:1 באיצטדיון טוטו-טרנר – אך ראתה את הפער מהמקום הרביעי, שעשוי להוליך לאירופה, צומח ל-3 נקודות. מעבר לכך, היא עלולה למצוא את עצמה ללא אחד משחקניה החשובים ביותר בחצי גמר הגביע.

ולדימיר סטויקוביץ' צפוי לעמוד לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל, זאת לאחר שירק על אוהדי ב"ש. השוער עלול לספוג השעיה משני משחקים, ובמקרה כזה יחמיץ את המפגש עם המוליכה באמצע השבוע הבא בגביע. אם יושעה ממשחק אחד, יחמיץ סטויקוביץ' את משחק הליגה מול מכבי ת"א. בחיפה מקווים שהוא יספוג עונש על תנאי בלבד. מי שקרוב לוודאי יחמיץ את מכבי ת"א זהו יוסי בניון שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. במועדון יעשו מאמצים להכשיר את הקפטן לחצי הגמר.

שוער אחר, עומרי גלזר מהפועל רעננה, צפוי להגיע לכרמל בעונה הבאה לאחר שהמועדונים הגיעו לסיכום עקרוני לגבי העברתו. עוד מועמד להצטרף למכבי חיפה בקיץ הוא ז'אורז'יניו, קשרה הברזילאי של בני סכנין. בנוסף, גוסטבו בוקולי, סקאוט המועדון, עוקב אחרי שני שחקנים בדרום אמריקה.

יחגגו גם בחצי הגמר? (דני מרון)

בחזרה לתיקו בבאר שבע. שחקני מכבי חיפה מילאו את בקשותיו של יעקב שחר ערב המשחק. הבעלים דרש מחויבות, רצון לשחק יחד ולהיראות כקבוצת כדורגל, וטען שאלה חשובים לו יותר מהגעה לאירופה וזכיה בגביע המדינה. יחד עם זאת, חיפה עדיין ללא ניצחון בפלייאוף העליון.

"נגד הקבוצות החזקות השחקנים נותנים יותר וגורמים לנו להתעלות", התייחס רוני לוי ל-1:1 והוסיף: "ויתרתי על שחקן זה או אחר (ורמוט ועטר לא פתחו) ויש עוד דברים שלא לתקשורת. לא נעים לקרוא בכל יום על השינויים האפשריים בקיץ, כי הקבוצה עצמה עסוקה במשימות שנותרו עד סוף העונה".

מכבי חיפה תפגוש ביום ראשון הבא את מכבי ת"א, שלושה ימים בלבד לפני חצי גמר הגביע. מאמן הירוקים לא מרוצה מכך: "לא יכול להיות שאנחנו נשחק ביום ראשון בליגה וכבר ברביעי בגביע בעוד שקבוצות אחרות ישחקו בשבת ורביעי ואחרות בראשון וחמישי. זה צריך להיות יותר הוגן".

קובי מויאל סיכם: "אני בטוח שנמשיך הלאה עם המחויבות והרצון של השחקנים, כשהאיכות תגיע בהמשך. בתור שחקן אני לא יודע מה זה לשחק על תיקו. המאמן הוא זה שמאמין במערך מסוים, גם ריאל מדריד וגדולות אחרות משחקות עם שני קשרים אחוריים וזה לא פסול כי יש פה שחקנים איכותיים עם רצון ונשמה. המטרה היא לנצח בכל משחק, בליגה ובגביע".

עצבני על לוח המשחקים. רוני לוי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי