ילבש כחול? דובב גבאי עשוי לעבור למכבי פ"ת

רפואה רוצה אותו בקבוצה
רפואה רוצה אותו בקבוצה |

המלאבסים פתחו באימונים לקראת העונה החדשה, יאנצ'ק נחת וצפוי לחתום

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה פתחה בראשון את האימונים לקראת עונת 2016/17. המלאבסים מעוניינים לצרף לפחות שני שחקנים נוספים כאשר העמדה הבאה בה הם שואפים להתחזק היא בהתקפה. 

לפ"ת מוצעים חלוצים זרים רבים אבל לא מן הנמנע שהיא תבחר לצרף ישראלי, במיוחד אם גיא מלמד יחליט שלא לחתום על חוזה חדש. המאמן קובי רפואה רוצה לראות את דובב גבאי שעשוי לעזוב בקרוב את בית"ר ירושלים, אבל נכון לעכשיו במועדון מכחישים את התעניינותם בשחקן. הבלם האוסטרי ברנהרד יאנצ'ק נחת בארץ, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום בקבוצה. הוא צפוי להשתתף באימון הבכורה הרשמי ביום ראשון.

בנוגע למלמד, המו"מ עם החלוץ נמשך כאשר ביום חמישי, עם חזרתו של שינו זוארץ מחו"ל, צפויים הצדדים להיפגש לפגישה מכרעת שתקבע אם הוא יישאר. מלמד מחזיק כרגע גם בהצעה מבני יהודה, איתה הוא אמור להיפגש היום.

פ"ת מנהלת גם מו"מ עם דין אקפי שנבחן בקבוצה, והמחלוקת העיקרית היא על אורך החוזה. הכחולים מעוניינים להציע למגן השמאלי חוזה לשלוש עונות, בעוד שבסביבתו מעדיפים חוזה לשנה או שנתיים בלבד. מי שעוד נבחן הוא עמית לוגסי, קשר התקפי בן 20 ששיחק אשתקד במכבי יבנה.


עשוי להישאר בסופו של דבר (אריאל שלום)

היום יזכו שחקניו של רפואה לחופש כאשר במהלך השבוע הקבוצה צפויה לערוך בימים שלישי וחמישי אימונים בים, לקראת אימון הבכורה הרשמי עם שחקני הרכש הזרים שצפויים לנחות כאן במהלך השבוע. הקבוצה תקיים שני משחקי אימון לפני היציאה למחנה האימונים באוסטריה ב-17 ביולי. ביום שישי הבא (8.7) היא תארח במתחם האימונים את הפועל רמת גן מהליגה הלאומית ובשישי שלאחר מכן (15.7), את הפועל אשקלון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי