ימין יגידו: המגן שמכבי חיפה צריכה לצרף

בנש
בנש | צילומים: עדי אבישי, אודי ציטיאט, ערן לוף ודני מרון

עותמאן התבגר, אלו מסומן ובנש משתפר. אז מי צריך להחליף את משומר ודגני?

(גודל טקסט)

מכבי חיפה אמורה לבצע בקיץ מהפכה נוספת בסגל השחקנים לקראת העונה הבאה לאחר שהשינוי שהוביל המאמן רוני לוי לא ממש נשא פרי.

 

אחת העמדות הלא יציבות של מכבי חיפה בשנים אחרונות היא עמדת המגן הימני בה שיחקו בשנתיים האחרונות אייל משומר, אלעד גבאי ואוראל דגני כששחקנים אחרים בהם איעד חבשי הוקפצו למלא את העמדה הבעייתית.

 

 

אייל משומר שחוזהו הוארך יובש תקופה ארוכה לאחר האכזבה מיכולתו, ואילו גם אוראל דגני לא ענה על הציפיות ומחפש אופציות בחו"ל לעונה הבאה.

 

מכבי חיפה בוחנת את האופציות בשוק המקומי וכפי שעשתה עם סאן מנחם באגף שמאל, גם האגף הימני צפוי לשדרוג בשחקן רכש.

 

 

 

 

שני המועמדים להגיע לכרמל הם מגן מכבי פתח תקווה, דור אלו ומגן הפועל כפר סבא, טל בנש.

 

אלו תפס מקום של קבע בהרכב הפותח של קבוצתו ונחשב למגן עם יכולות הגנתיות והתקפיות הניחן במהירות וראיית משחק טובה. יחד עם זאת, לאלו חוזה לעונה נוספת באם המושבות ולכן רק הצעה כספית גבוהה או תוספת של שחקנים ממשוחררי המועדון יכולה לשכנע את שינו זוארץ ואבי לוזון להיכנס למו"מ.

 


אלו, דמי ההשבחה ישבשו מעבר? (אודי ציטיאט)

 

את טל בנש ניסו הירוקים לצרף כבר בינואר אך ללא הצלחה. בנש מסיים בתום העונה את חוזהו בהפועל כפר סבא בשורותיה גדל ואף בילה עמה בליגה הארצית והלאומית.

 

בשבוע שעבר הבהיר טל בנש לאנשי קבוצתו כי הוא דוחה בשלב זה את החתימה על החוזה החדש וימתין להתפתחויות מול מכבי חיפה. מדובר בשחקן עם ניסיון רב וכושר גופני מעולה אשר יכול להיות האיש בעמדת המגן הימני.

 


טל בנש, כושר נדיר (דני מרון)

 

שם נוסף שעלה אך לא הייתה פנייה רשמית אליו הוא זה של מגן בני סכנין והאקס, עלי עותמאן שכבר שיחק לפני מספר שנים במכבי חיפה ושב לבני סכנין לאחר שלא התאקלם בקבוצה. עותמאן חווה עונה נהדרת והוזכר גם בהפועל ת"א.

 


עותמאן, השתדרג מהפעם הקודמת (ערן לוף)

 

מגן נוסף בליגת העל אשר יכול להיות מועמד לתפקיד ולא הייתה בו נכון לעכשיו התעניינות הוא מגן הפועל רעננה, עדי נמני שגדל במכבי נתניה ונחשב מגן יציב בשנים האחרונות במדי הקבוצה מהשרון.

 


עדי נמני, נתניה פיספסה מגן (דני מרון)

 

בדומה לבן ביטון שעשה פריצה מהליגה הלאומית עד לאיוש עמדת המגן הימני בהפועל באר שבע, גם מכבי חיפה מחפשת פתרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי