יעקב שחר מעדיף מאמן ישראלי, יועציו מתעקשים על זר

שחר וקרלסן. רק מאמן זר ישמור על חדר הלבשה סטרילי
שחר וקרלסן. רק מאמן זר ישמור על חדר הלבשה סטרילי | צילום: ערן לוף

הבעלים של מכבי חיפה, שאולץ לפטר את רוני לוי, שוב מוצא את עצמו בבידוד. "המהפכה החדשה תעלה ליענקל'ה עוד 2.5 מיליון יורו"

(גודל טקסט)

יעקב שחר, הבעלים של מכבי חיפה, מצוי בבידוד בקרב יועציו הקרובים המונעים ממנו להעביר את המהלך שהוא רוצה לעשות: למנות מאמן ישראלי במקומו של רוני לוי שפוטר אתמול (רביעי).

 

זאת ועוד, חבר היועצים הקרוב – המונה את החשב עוזי מור, המנכ"ל אסף בן דב והמנהל הספורטיבי תור-כריסטיאן קרלסן – לחץ את הבעלים אל הקיר בנושא רוני לוי. שחר לא רצה להיפרד מהמאמן, אבל שוכנע לעשות זאת בשל הלחץ וגם בשל התעקשותו של לוי להציב את גארי קגלמאכר כקשר אחורי כמו גם בנושאים מקצועיים אחרים.

 

 

כעת שחר רוצה מאמן ישראלי, כשגיא לוזון מוביל רשימה בה נמצאים בנוסף ניר קלינגר וחיים סילבס, אבל קו היועצים שלו סבור שמאמן ישראלי לא יוכל לעבוד בצוותא עם קרלסן ובכלל מאמן זר יותר מתאים לאג'נדה החדשנית אותה מנסה הנורבגי להקנות למועדון.

 

היועצים הסבירו לשחר בנוסף כי רק תחת מאמן זר יוכל חדר ההלבשה להיות מגובש ובלתי חדיר כמו מה שקורה בקריית שלום. "לרוני לוי לא הייתה סבלנות בהתנהלות שלו מול קרלסן וחלק מהשחקנים המובילים", אמר גורם במועדון, "כל השיחות שלו עם שחר היו בנוסח 'תראה מה הם עושים לי' וכך אי אפשר לעבוד".

 

גיא לוזון. לא חתם בסוף בבית"ר, מתרחק גם ממכבי חיפה (Getty)

 

בעוד שחר עדיין לא השתכנע סופית בנחיצות של מאמן זר, כבר עסוק קרלסן במציאת המחליף של רוני לוי וההנחה היא שהנורבגי ינחית מאמן המוכר לו מתפקידיו הקודמים. פרט לכך קיבלו קרלסן ובן דוב אור ירוק משחר להחתים ארבעה שחקנים חדשים, שניים מהם המיועדים לעמדות המגן השמאלי וקשר 50-50 יהיו זרים. "המהפכה החדשה תעלה לשחר עוד 2.5 מיליון יורו, אבל אם ניקח אליפות זה ישתלם לו", סיכם גורם במועדון.

 

הירוקים יפנו פעם נוספת למכבי תל אביב בנושא שלומי אזולאי. גם גל אראל מהפועל רעננה עלה כמועמד.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי