יצחקי מאוכזב ממעמדו, עשוי לבקש לעזוב את מכבי ת"א

יצחקי
יצחקי |

אחד ממקורבי החלוץ השתולל אחרי שהוחלף. טל בן חיים לא יילך לגרנאדה

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב יצאו עם לא מעט נורות אזהרה אחרי ה-1:2 הדחוק אמש (ראשון) באשדוד. נכון, הצהובים החלו טוב, עלו ל-0:2 מהיר אבל כמעט ושמטו יתרון כפול מול העולה החדשה.

 

עייפות מהליגה האירופית אולי פגמה ביכולת, אבל הביקורת היתה בעיקר על משחק ההגנה הנרפה. "היכולת היתה רעה. אי אפשר לקחת מהמשחק הזה כלום אבל צריך להמשיך האלה. זה רק הבהיר כמה צריך חיזוק", אמרו במועדון.

 

 

מי שלא עבר בשקט את ההתמודדות היה החלוץ, ברק יצחקי שהוחלף בדקה ה-59 ולא אהב את ההחלטה של המאמן ונראה עצבני. בן משפחתו שהגיע קרוב לספסל מכבי תל אביב דרש בקולניות הסברים מהמאמן הגיאורגי, דברים שלא יעברו בשקט בקריית שלום. ייתכן ולאחר הגעת חלוץ, יצחקי ייאלץ אף לחפש לעצמו מועדון חדש כששמה של בני יהודה כבר הוזכר כאופציה. בכל מקרה החלוץ מאוכזב ממעמדו ועשוי לבקש לעזוב.

 


נחלצו בקושי (עדי אבישי)

 

בנוגע לחלוץ טל בן חיים הובהר על ידי מכבי תל אביב כי אין כוונה לשחרר אותו לגרנאדה ולמרות שהעלתה הצעתה ל-3 מיליון יורו, אין כוונה למכור אותו. "אם הצעה מהליגה בסין בסדר גודל של ערן זהבי לא יעצרו את המעבר", אמרו במועדון.

 


ג'ורדי קרויף, מירוץ להחתמת חלוץ (עדי אבישי)

 

אוסקר סקאריונה שכבש אחרי 52 שניות, התייחס למפגש עם ערן זהבי בקריית שלום: "לא הגעתי כדי להחליף ולהתחרות בזהבי. אני עושה את הדברים שהמאמן מבקש ממני למען הקבוצה".

 

מכבי תל אביב עסוקה כמובן בניסיון לסגור את הרכש. המנג'ר ג'ורדי קרויף והמאמן שוטה ארבלדזה צריכים לאתר עד יום רביע, תום מועד חלון ההעברות באירופה שחקן שינחת במועדון.

 

נמניה ניקוליץ' ההונגרי של לגיה וארשה, שכבש צמד במשחק הליגה של קבוצתו, עדיין השם המוביל בפנקס. גם ז'ראר גוהו חלוצה של קאיראט הקזחית וחלוצים מאיסלנד ורומניה נמצאים כאופציות.

 

"אנחנו לא רוצים לטעות ולהביא שחקנים לא נכונים, מאמין שבסוף נביא את מי שאנחנו רוצים", סיפר המאמן ארבלדזה.

 


גרנאדה לא על הפרק, בן חיים (עדי אבישי)

 

החלוץ אורלנדו סה הבהיר כי טרם מצא קבוצה חלופית ומבחינתו הוא נשאר בקריית שלום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי