ירוק עולה: מכבי חיפה מככבת בנבחרת המחזור

שהר
שהר |

קגלמאכר, עטר, ואצק וגלזר כיכבו, אבל גם אלטמן ושהר אותתו על חזרה לעניינים

(גודל טקסט)

המחזור השביעי בליגת העל סיפק 15 בשבעה משחקים ועמד בסימן קבוצות החוץ מלבד בית"ר ירושלים שמעדה באשדוד, כל קבוצות החוץ ניצחו. הנה לכם נבחרת המחזור עם הפנים קדימה.

 

 

שוער: עומרי גלזר (מכבי חיפה)
כל שוער גדול זוכר את המשחק ששינה לו את הקריירה. המשחק ששינה את התודעה שלו בעיני הציבור. גלזר צבר אמש את הופעתו השנייה ברציפות בשער מכבי חיפה ומאזן הספיגה שלו עומד על 0 שערים. אבל זה לא היה רק השער הנקי, אלא הביטחון שהפגין ילד בן 20 במשחק הגדול הראשון בקריירה שלו. במכבי חיפה לא גידלו שוער למספר שנים מאז ניר דוידוביץ'. עם טיפוח נכון של הילד הצעיר, אולי גדל לנו "התמנון" הבא?

 


מלא ביטחון, גלזר (עדי אבישי)

 

מגן ימני: גארי קגלמאכר (מכבי חיפה)
מה לא אמרו עליו? שלא מצאו לו תפקיד, שלא ברור אם הוא בלם אחורי או קשר ושלא הגיוני שהשחקן הזה הגיע למועדון גדול כמו ריאל מדריד. רנה מולנסטיין נתן לו את הצ'אנס בעמדת המגן הימני והאורוגוואי רשם את אחד המשחקים הטובים ביותר של מגן בליגת העל בשנים האחרונות: תסכל את השחקן הטוב בליגת העל, כבש שער מרהיב וחילץ פעמיים מהקו. משחק הרבה יותר ממושלם.

 

בלם: אדי גוטליב (הפועל ת"א)
אי של יציבות במרכז ההגנה האדום אבל מעבר לכך גם כובש שערים מדופלם. גוטליב כובש כבר משחק שני ברציפות לאדומים ואף עוזר להם לשמור על שער נקי בשני המשחקים. נראה שלוזון הצליח לייצב את מרכז ההגנה האדום ולגוטליב, חלק גדול בכך.

 


קגלמאכר בפעולה, המשחק הטוב שלו (עדי אבישי)

 

בלם: מיקי סירושטיין (מ.ס אשדוד)
קיץ לא פשוט עבר על הבלם. תחילה, הוא עבר לבני יהודה המתחדשת של ברק אברמוב אך נזרק ממנה מהר מאוד ונשאר ללא קבוצה. באשדוד, זכרו לו את היכולת בעונה שעברה והחזירו אותו במהרה. משחק מצויין של סירושטיין מול בית"ר ירושלים בשבת ומול אחת ההתקפות הטובות בליגה. הבונוס כמעט שהגיע בדמות שער ניצחון, אך רק מספר סנטימטרים של נבדל מנעו זאת.

 

מגן שמאלי: מיחאי קורהוט (הפועל ב"ש)
המחמאה הכי גדולה שניתן לתת למגן ההונגרי היא שבב"ש כבר לא ממש זוכרים שעד לפני כחודשיים שיחק פה אופיר דוידזאדה. קורהוט, מלבד השתלבותו החברתית, החל לשחק באופן קבוע בהרכב האלופה כשרשם משחקים מצויינים גם מול אינטר ובמיוחד בניצחון בקריית שמונה כאשר קבוצתו שמרה על שער נקי וקורהוט כמעט הוסיף שער בכורה בישראל.

 


קורהוט חוגג, רכש בינגו (ערן לוף)

 

קשר: קאמיל ואצק ( מכבי חיפה)
אחד המפתחות הגדולים שסימן רנה מולנסטיין לפני המשחק מול מכבי ת"א היה עצירת הקישור. ואצק היה אחד הגורמים לכך כששוב סיפק משחק גדול ועצר אולי הפליימייקר הטוב בליגה כיום, חאריס מדוניאנין. אז נכון, זה עוד מוקדםאך האם נמצא בחיפה ז'וטאוטאס החדש?

 

קשר: עומרי אלטמן (הפועל ת"א)
עוד אחד מהסממנים לשיפור בהפועל ת"א. כמו גוטליב, זהו מחזור שני שאלטמן כובש ובסה"כ מאזנו השנה עומד על שלושה שערי ליגה. כמה היו לו בעונה שעברה? שער אחד בלבד. אלטמן מבין שזו השנה עבורו לספק מספרים ולהיות שחקן מוביל בקבוצה גדולה. נראה שהשילוב בין גיא לוזון לבינו עובד מצוין. מלבד היכולת על המגרש, אלטמן מתגלה כבועט מצוין לכדורים חופשיים.

 


מתחיל לממש את הפוטנציאל? (ערן לוף)

 

חלוץ: אלירן עטר (מכבי חיפה)
כמה חיכו בחיפה לחזרה שלו. לא סתם אומרים שעטר הוא שחקן שובר שוויון בליגה הזו. שער ענק בוולה מול האקסית בתוספת של משחק לחימה אדיר סידרו לעטר וחבריו ניצחון ראשון על הצהובים לאחר בצורת של 14 משחקים. הפער מהפסגה כרגע הוא רק ארבע נקודות, אז פלא שבחיפה חושבים צמרת?

 

חלוץ: מוחמד שכר (הפועל רעננה)
האם זו פריצת השנה של חיים סילבס? החלוץ בן ה-20 כבש שלושה שערים בשני המשחקים האחרונים כולל צמד ענק השבוע מול הפועל כפ"ס שסידר ניצחון שני ברציפות ושיקום פתיחת העונה הרעה שעברה על הקבוצה.

 


שובר שוויון, עטר חוגג (עדי אבישי)

 

חלוץ: מיחאי רומן (מכבי פ"ת)
מכבי פ"ת היא המרענן הרשמי של ליגת העל. אחרי התבוסה בבאר שבע, התאוששה הקבוצה של קובי רפואה בצורה מרשימה מול בני יהודה. צמד של החלוץ הרומני עליו התעקשו בקיץ במלאבס היה חלק ניכר מה-1:4. הרגל עוד נטויה.

 

חלוץ: בן שהר (הפועל ב"ש)
תקופה לא קלה עברה על החלוץ. לא פעם הוא סופסל על ידי ברק בכר, אמו יצאה בתקשורת ושהר רק חיכה להזדמנות להוכיח את יכולתו על המגרש. זה קרה ובגדול כאשר החלוץ כבש צמד ענק מול עירוני ק"ש וסידר במו רגליו את המקום הראשון. כשברדה רק שב מפציעה ו-וואקמה בספק למשחק העונה, לברק בכר יש סיבה גדולה לאופטימיות.

 


בן שהר, הוכיח את שהמקום שלו ב-11? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי