יש עתיד? קאצ'ובה צפוי להגיע למכבי חיפה בקיץ

קאצ'ובה
קאצ'ובה |

שחר כבר שוחח עם יו"ר בני סכנין בנוגע לברזילאי. גם רוקביציה בדרך, דגני יעזוב

(גודל טקסט)

מכבי חיפה צפויה להודיע בקרוב על המשך דרכו של רוני לוי כמאמן, אך ברקע כבר נעשות הכנות לבניית הסגל לעונה הבאה כשהתקווה הוא לחזור למסגרת האירופית.

 

מי שעשוי ללבוש ירוק הוא קשר בני סכנין, דיוגו קאצ'ובה שלא צפוי להישאר בקבוצתו. הקשר בן ה-26 מחוזר גם על ידי הפועל באר שבע, אך על פי מקורבים לשחקן הוא צפוי להעדיף את הירוקים כשברקע נעשו שיחות בין נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר ויו"ר בני סכנין, מוחמד אבו יונס.

 

 

המהלך ייצא לפועל רק לאחר שיושלם המאבק בין מכבי חיפה לבני סכנין על המקום הרביעי בפלייאוף העליון. קאצ'ובה עשוי להצטרף למצבת הקישור של הירוקים במקום רומאריו פירס שעתידו במועדון לא ברור.

 

הירוקים סימנו גם את ז'אורז'יניו הברזילאי, שמחוזר גם על ידי מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב והפועל באר שבע, אך זה צפוי לבחור ביעד אחר.

 


ז'אורז'יניו, לא צפוי להגיע לכרמל (ערן לוף)

 

מי שעוד צפוי להגיע לירוקים כפי שפורסם בספורט1 הוא חלוץ בית"ר ירושלים, ניקיטה רוקביציה שיתן עדיפות לירוקים על פני מכבי תל אביב ויצטרף על תקן שחקן זר אף הוא.

 

במקביל, מכבי חיפה ממתינים לפגישה בין יעקב שחר למאמן רוני לוי בנושא שחקני הקבוצה שאמורים לעזוב בהם אוראל דגני וכול הנראה גם אלירן עטר לו חוזה לשתי עונות נוספות.

 


רוני לוי, מתכנן את העתיד (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי