כהן: מצטער אם מישהו נעלב, זו תנועת ניצחון

אלי כהן. מקבל גיבוי מההנהלה
אלי כהן. מקבל גיבוי מההנהלה | צילום: ערן לוף

מאמן הפועל חיפה על התקרית עם האוהדים: "זכותם להביע את דעתם"

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה מרוצים מהעובדה שהצליחו לחבר שני ניצחונות ברצף, בדיוק ברגע הנכון. הקבוצה של אלי כהן אף קיבלה בונוס, כאשר עלתה לראשונה ממחזור 28 מעל הקו האדום. לפחות עד למשחק בין הפועל עכו לבני יהודה.

 

עם זאת הרוחות ממשיכות להתלהט לאחר שמספר אוהדים, שישבו מאחורי ספסל הקבוצה, קיללו ללא הרף את המאמן, שביצע לכאורה בסיום המשחק תנועה מגונה לעברם. אלי כהן הסביר בסיום: "אני מצטער אם למישהו נעשה אבל והוא נעלב, זו לא הייתה הכוונה וזו הייתה אך ורק תנועת ניצחון".

 

 

"זכותם של האוהדים להביע את דעתם, ולפעמים זה אף מדרבן את השחקנים, אך אני מצר על כך שברגעים כל כך קריטיים הקהל מעלה על דעתו לשרוק בוז לי או לשחקנים. אני גם בן אדם ועברתי הכל ב-30 שנות אימון. חבל שעשיתי תנועת ניצחון לקהל".

 

"אנחנו במומנטום טוב, אבל עדיין צמודים לקו האדום וידענו שגם גם ננצח זה יהיה ככה עד סוף העונה. אנחנו צריכים להישאר עם הרגליים על הקרקע, ולקחת את הדחיפה המוראלית לקראת החג ולחזור חדים ולתת הכל בשלושת המשחקים שנשארו".

 

פלקושנקו. "בינגו שישאיר אותנו בליגה" (ערן לוף)

 

במועדון גיבו את המאמן כשאמרו: "יכול להיות שאלי טעה בחילופים ונתן לנתניה ללחוץ מהדקה ה-70, אך בסופו של דבר הוא מוכיח שיש לו דרך להעביר. הוא לא ביצע תנועה מגונה לעבר האוהדים, זו הייתה תנועת ניצחון ומי שמגיע למשחקים רואה את כמות העצבים והרגשות שמראה כהן".

 

על מקסים פלקושנקו שכבש בפעם השניה ברציפות: "מקסים הוא הבינגו שככל הנראה ישאיר אותנו בליגה, אך אנחנו חייבים לפחות ארבע נקודות מתוך שלושת משחקי הסיום".

 

מי שחגג בסיום היה שלומי ארבייטמן, שכבש את שערו הראשון מאז הגיע לכרמל בחודש ינואר: "כיף מאוד לכבוש, ויותר מכך לחבר שני ניצחונות רצופים. כיף לצאת ככה לחג, אך הראש לא שקט ובטח שלא בנחת כי לפנינו עוד שלושה משחקים קריטיים".

 

ארביטמן. "רוצה לשבח את הקהל" (ערן לוף)

 

"אין ספק שנחלשנו לקראת הסוף, בנוסף לכך ששיחקנו עם חלוץ אחד וזה טבעי לגמרי שנילחץ לאחור במצב כזה, אך זה כבר קרה לנו העונה ואנחנו מצליחים להתגונן בהצלחה. אם נשחק 70 דקות בצורה טובה כל משחק נישאר בליגה, אך אנחנו חייבים לנצל את השלושה ארבעה מצבים שהיום החטאנו למרות שידענו שנתניה תישאר חשופה".

 

"מעצבן לשמוע את שריקות הבוז מהקהל ולפעמים גם כואב אך זכותם להביע דעה. אני דווקא רוצה לשבח את הקהל שמהשנייה הראשונה לא מפסיק לעודד".

 

הפלייאוף התחתון יצא לפגרת החג ומיד לאחריה תצא הפועל חיפה לבלומפילד למשחק נגד הפועל תל אביב שלבטח תרצה להבטיח את ההישארות בליגה. השחקנים בקבוצה יקבלו יום חופש שלאחריו יחזרו לאימונים.

 

השתתף בהכנת הכתבה: אורן טל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי