כוננות סכנין: ב"ש תצא למחנה אימונים באשדוד

הלחץ הגדול עושה את שלו
הלחץ הגדול עושה את שלו | צילום: ערן לוף

המאמן בכר על בוזגלו: "לא צריך להיות מרוצה". אובידיו הובאן: "עדיף לזכות בסיום"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תצא למחנה אימונים ביום שלישי שיימשך שלושה ימים כדי להתכונן למשחק בשבת מול בני סכנין. המחנה הסגור יתקיים באשדוד ויסתיים ביום חמישי. בכך חוזר המאמן ברק בכר על הנוסחה המוצלחת של קיום מחנה חשוב לפני משחק (באר שבע יצאה למחנה בן שלושה ימים בטבריה לפני המשחק מול בית"ר ירושלים בסוף חודש מארס).

 

כבר בשריקת הסיום אמש, לאחר שבאר שבע איבדה יתרון ונוצחה 2:1 משער של מגן מכבי חיפה אייל משומר בתוספת הזמן, ניתן היה להרגיש את הלחץ העצום שמשפיע על המערכת – כאשר הפער בפסגה צומק לשתי נקודות בלבד לקראת מחזור סיום העונה. האוהדים מבירת הנגב שהגיעו לכרמל במטרה לחגוג אליפות ראשונה מזה 40 שנה ייאלצו לחכות למשחק בשבת נגד בני סכנין.

 

 

בסיום המשחק התייחס ברק בכר לעובדה שמאור בוזגלו לא שותף, אחד השחקנים הדומיננטיים בחלק הקדמי של הפועל ב"ש שמתקשה במשחקים האחרונים מול השער: "מאור לא צריך להיות מרוצה מזה שהוא לא משחק. בשבוע הבא תהיה לו הזדמנות להוכיח את עצמו", אמר המאמן.

 

בוזגלו. "תהיה לו הזדמנות בשבוע הבא" (ערן לוף)

 

"לא שיקחנו טוב והפסדנו בצדק. זה כואב ומאכזב במיוחד לקהל שלנו", המשיך בכר שלא חשש להצהיר, "כל הביקורת שתהיה על המשחק הזה מוצדקת ואנחנו נצטרך לבוא למשחק בטרנר ולנצח – ואם נעשה זאת נזכה באליפות".

 

בכר אף היה סבור שהמעידה מול מכבי חיפה אינה קשורה למגרש, אלא דווקא הפן המנטלי:" נפלנו בגישה נגד מכבי חיפה, כמו בגביע. הגענו קצת רכים וגם הידיעה שתיקו מספיק קצת פגעה בנו".

 

כאמור, למרות ההפסד הקבוצה של אלונה ברקת רחוקה ניצחון אחד מאליופת ובכר יודע זאת: "אם הייתם אומרים לי בתחילת העונה שנגיע למשחק אחרון בטרנר כשניצחון יתן לי אליפות הייתי חותם על זה. אנחנו מחכים ארבעים שנה לאליפות ויהיה לחץ בשבוע הבא, אבל אני סומך על השחקנים והצוות שלי שיעשו את העבודה".

 

"סומך על השחקנים והצוות שלי". בכר

 

אם הוזכר הלחץ הגדול על המועדון, אז תעיד על כך העובדה שבסיום המשחק ניגשו מספר שחקנים להתלונן בפני השופטים, כאשר ג'ון אוגו היה מעט תוקפני ונבלם על ידי אנשי המועדוון.

 

אובידיו הובאן דווקא מצא נקודה חיובית בהפסד ואמר: "יותר יפה לנצח במשחק האחרון ולקחת אליפות. בכל משחק יש לחץ בשבילנו, אין שאלה שאנחנו יכולים לנצח את המשחק הבא".

 

"אין שאלה, אנחנו יכולים לנצח במחזור הבא" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי