כליבאת ערך אימון מלא, אורי אוזן יאמן את הנוער

כליבאת. במלאבס מקווים שהוא יוכל לפתוח
כליבאת. במלאבס מקווים שהוא יוכל לפתוח |

במכבי פ"ת מקווים שהחלוץ יכלל ב-11 של רפואה. מצוקת בלמים בהפועל ת"א

(גודל טקסט)

לאחר פתיחת עונה מצויינת שכללה ארבע נקודות משש אפשריות, במכבי פתח תקווה רוצים מאוד לנצח הערב את הפועל ת"א (20:30, ישיר בספורט1 וב-HD), בידיעה ששלוש נקודות יעלו אותם עד למקום הרביעי.

 

מוחמד כליבאת שהיה בספק רב למשחק לאחר שסבל מכאבים בגבו באימון ביום שישי, ערך אמש אימון מלא ונראה כי הוא ישמור על מקומו בהרכב, כאשר גיא מלמד כבר נמצא בכוננות במידה שהחלוץ יתלונן על כאבים לקראת המשחק. 

 

 

מי שצפוי להיות בסגל לראשונה, הוא קשר הרכש ננאד אדאמוביץ' שהגיע לאחר מו"מ ממושך וייתכן כי ישולב מול האדומים – כאשר קובי רפואה ושחקניו ינסו לשמור על הרצף הנהדר של שבעה משחקים ללא הפסד להפועל ת"א.

 

כליבאת אמור לשחק, אך מלמד נמצא בכוננות (עדי אבישי)

 

רפואה הזהיר את שחקניו באסיפה שערך לקראת המשחק ואמר: "הפועל ת"א זו הקבוצה הטקטית הכי טובה בליגה. היה להם רצף קשה ומצב הנקודות שלהם מטעה". רפואה התמקד בקרנות של קבוצתו של אלי גוטמן והזהיר בייחוד מארון שוינפלד.

 

בנושא אחר, אורי אוזן שהתפטר מאימון הנוער של מכבי תל אביב ממש לאחרונה מונה למאמן החדש של קבוצת הנוער של המועדון.

 

הרכב משוער: דני עמוס, דור אלו, אליסון דוס-סנטוס, קרלוס קוויאר, נאור פסר, לירוי צעירי, גידי קאניוק, רומריו פירס, גל לוי, מוחמד כליבאת (גיא מלמד), מיחאי רומן. 

 

דגני יפתח במרכז ההגנה, התלבטות מי ישחק לצדו

הפועל תל אביב היא הקבוצה היחידה בליגת העל שטרם הצליחה לכבוש העונה, והיא תנסה לעשות זאת הערב במשחק נעילת המחזור השלישי מול מכבי פתח תקווה (20:30 בספורט1 וב-HD).

 

להפועל תל אביב נקודה אחת מהתיקו המאופס נגד הפועל באר שבע והפסד במחזור פתיחת העונה 1:0 למכבי חיפה, ולמשחק הערב היא תגיע ללא שני הבלמים שלה – מרקו סימיץ' ששבר את ידו במשחקה של נבחרת מונטנגרו ואדי גוטליב הסובל מפגיעה בקרסול.

 

בשל אותן פציעות, אוראל דגני יפתח לראשונה העונה בהרכב וככל הנראה ישתף פעולה עם אביחי ידין, אולם גל שיש גם הוא עשוי לפתוח כבלם לצדו של דגני. אם ידין לא יפתח בהגנה, לא מן הנמנע שהוא יעלה בקישור במקומו של הארגנטיני ניקולס גורבסוב, שלפי התרגולים באימונים האחרונים גוטמן שוקל את ספסולו.

 

הארגנטיני עשוי לאבד את מקומו בהרכב (עדי אבישי)

 

בהפועל תל אביב עבדו באימונים על משחק עומק ויצירת מצבי הבקעה, כשהחלוץ האנגולי החדש דולי מנגה מועדף בהרכב על פניו של עומרי אלטמן. מי שמתקשה לפלס לעצמו מקום בהרכב הפותח הוא הקשר בן רייכרט שמגלה התקדמות גדולה באימונים.

 

ההרכב המשוער: אריאל הרוש, עופר ורטה, אוראל דגני, אביחי ידין (גל שיש),שמואל שיימן, ניקולאס גורבסוב, נמניה ניקוליץ', חן עזרא, דמיר שובשיץ', דולי מנגה, ארון שוינפלד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי