כליבאת: "פספוס שלא ניצחנו את בית"ר"

צפו בתקציר
צפו בתקציר |

אבי לוזון ברך את שחקני מכבי פ"ת. שמו של אדאמוביץ' הסרבי שוב עלה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

במכבי פתח תקוה יצאו ברגשות מעורבים מה-2:2 בבית מול בית"ר ירושלים. מצד אחד, בקבוצה יצאו פעמיים מפיגור והראו הרבה אופי מול אחת משלוש הקבוצות הטובות בארץ, שהגיעה בסגל כמעט מלא לחלוטין. מצד שני, במועדון הרגישו שיכולים היו לצאת עם מלוא שלוש הנקודות.

"רואים שהקבוצה ממשחק למשחק ממשיכה להידבק וכשהזרים ייכנסו לכושר זה ייראה יותר טוב", אמרו בהנהלה. "אי אפשר להגיד שאנחנו לא מאוכזבים מההחמצות וגם מהפנדל שהיה על דור אלו". בסיום המשחק ירד אבי לוזון לחדר ההלבשה, לחץ את ידי השחקנים והחמיא על היכולת שהציגו. 

בגזרת הרכש במועדון ממשיכים בניסיון לגבש החלטה בנוגע לחיזוק באחד האגפים בקישור. שמו של הקשר הסרבי, ננאד אדאמוביץ' שוב הוזכר במועדון ובודקים מחדש את עלויותיו.


אדאמוביץ', שוב מחוזר במלאבס (gettyimages)

גם המאמן קובי רפואה היה מרוצה מאוד מהמשחק של שחקניו והחמיא להם על כך. מי שזכו למירב המחמאות היו גידי קאניוק, שכבש שער נפלא, ולירוי צעירי, שהציג משחק מצוין מול האקסית מהעונה שעברה. מוחמד כליבאת כבש את השער הראשון של הקבוצה העונה בליגה. 


כליבאת, לא שכח להודות (עדי אבישי)

"זה משחק שיכול היה להיגמר לפה ולפה, אנחנו די מרוצים. הראינו אופי וזה לא מובן מאליו", סיכם כליבאת. "חזרנו פעמיים מפיגור ואני מרגיש אישית פספוס שלא ניצחנו. הגענו ליותר מצבים מבית"ר ירושלים ויכולנו להכריע את המשחק. לא נהיה חזירים, הצגנו יכולת טובה ואני מקווה שנמשיך ביכולת הזו. עמדנו טוב וביטלנו את רוב המהלכים של בית"ר. היא קבוצה מצויינת עם הקהל שלהם והדחיפה שלו".

על הירידה לאחור בסיום אמר כליבאת: "לא נבוא ונמשוך זמן. אנחנו קבוצה די טובה בכדי להכריע משחקים ולא להסתגר מאחור ולהתחיל להתבכיין. גם בכניסה של קרלוס, הבלם השלישי, זה היה מהלך טקטי והגענו למצבים. כולם ראו קבוצה התקפית ושמחה".

על תחילת העונה הלא מרשימה הוסיף: "גביע הטוטו זה לא אינדיקציה כי קבוצות באות אחרת. יש הרבה שחקנים חדשים, הרבה זרים וגם במשחקים הבאים ייקח לנו זמן. היה חשוב שנתחיל ברגל ימין מול קבוצה טובה שהיינו שווים מול שווים מולה. נמשיך להתחזק ולשפר את היכולת ממשחק למשחק".


לא חוששים מבית"ר, שחקני מכבי פ"ת (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי