כץ יציע חוזה חדש: "אין סיכוי שהוא יוותר על פלקושצ'נקו"

פלקושצ'נקו. היהלום של יואב כץ
פלקושצ'נקו. היהלום של יואב כץ | צילום: ערן לטף

מקורבי הבעלים טוענים: "הוא השחקן המוערך בסגל". מלול וממן התאמנו

(גודל טקסט)

שחקני הפועל חיפה חזרו להתאמן הבוקר לאחר פגרת יום כיפור והחלו בהכנות לקראת המשחק החשוב נגד הפועל תל אביב בשבת הבאה בסמי עופר.

הקבוצה התאמנה בסגל חסר, ללא פיט פלטהאוזן ויוסי דורה שלא מתאמנים זה שבוע ויותר. השוער יחזור ביום שבת מהולנד, אחרי שעבר סדרת טיפולים אינטנסיבית שאמורה להקדים את חזרתו מהפציעה שספג במשחק האחרון נגד הפועל רעננה.

גם מהראן לאלה לא התאמן מכיוון שעדיין סובל מכאבים, אך צפוי להיות כשיר למשחק בשבת הבאה ואף לפתוח. כמו כן גם שלומי ארבייטמן ופיליפ יאזביץ' לא התאמנו בשל רגישות בשריר.                     

מי ששבו לאימונים הם דור מלול וחנן ממן ובתוספת לאדילסון בהייה השלושה צפויים לקחת חלק במשחק האימון שיתקיים מחר נגד הפועל עפולה. כזכור זה יהיה המשחק השני בפגרת הנבחרת לאחר שביום שישי שעבר ניצחה הקבוצה 1:2 את עירוני נשר מהלאומית.

פלקושצ'נקו. השחקן המוערך ביותר על יואב כץ (ערן לוף)

בעניין מקסים פלקושצ'נקו, מקורבים לשחקן טוענים שג'ורדי קרויף מגשש עם סוכנו על מעבר אפשרי בינואר. בעקבות הפרסומים בעניין זה, יואב כץ צפוי כבר בשבועות הקרובים להחתים את פלקושצ'נקו שמקבל משכורת נמוכה מאוד על חוזה משופר עם בונוסים נרחבים.

"פלקושצ'נקו הוא ללא ספק השחק המוערך ביותר על ידי יואב, וכמו שאנחנו מכירים אותו אין סיכוי שהוא ייתן לו ללכת בקרוב", אמרו מקורבים לכץ.

עוד באותו נושא: מקסים פלקושצ'נקו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי