כתובות נאצה על האוטובוס של מכבי תל אביב

האוטובוס שרוסס. הפעם הרביעית שזה קורה השנה
האוטובוס שרוסס. הפעם הרביעית שזה קורה השנה | צילום: אלבום פרטי

החשד: פעולה של "לה פמיליה". שחקן טען: "ייתכן שמדובר באוהדי הפועל"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב יודעת שניצחון ב-20:55 בבלומפילד על בית"ר ירושלים יעלה אותה לפסגה, לראשונה מאז המחזור ה-14. הצהובים מוכנים למשחק מול קבוצה שטרם ניצחו העונה ואף הפסידו לה במחזור השמיני, 4:2 בבלומפילד.

 

בתוך כך, הבוקר רוסס האוטובוס של מכבי ת"א בכתובות גרפיטי עם הכיתוב "לה פמיליה", כאשר אחת השמשות נופצה. "זאת כבר הפעם הרביעית שזה קורה השנה", אמר גורם במועדון. "אנחנו מקווים שהמשטרה תמצא את האחראים ולא כמו בפעם הקודמת, כשהיא שחררה את החשוד שנעצר לאחר שעות בודדות".

 

 

עם זאת, שחקנים בכירים במכבי תל אביב העלו אפשרות כי מי שאחראים לכתובות הם דווקא אוהדי היריבה העירונית, הפועל ת"א: "זה לא מקרי שזה קורה לפני כל משחק חשוב". כזכור, הפעם האחרונה בה נמצאו הכתובות הייתה לפני משחק הדרבי בין הקבוצות.

 

 

השמשה שנופצה (אלבום פרטי)

 

בחזרה לכדורגל. במהלך האימונים השבוע תירגל המאמן פטר בוס את שחקניו מול התקפות המתפרצות של בית"ר ירושלים ובעיקר מול הפריצות של ניקיטה רוקאביציה ואיתי שכטר.

 

"כל משחק נגד מכבי הוא גמר גביע בשביל בית"ר. הם נותנים 200 אחוזים. אבל אסור לנו להחמיץ את ההזדמנות להוביל את הטבלה", אמרו במכבי תל אביב.

 

לצהובים שני פצועים שעשויים להיעדר מהמשחק. המגן השמאלי עומרי בן הרוש שנפצע אמש באימון ולא סיים אותו. בן הרוש יעבור טיפולים ורק לפני המשחק במבחן כשירות יתברר אם הוא יוכל לשחק. המגן הימני יובל שפונגין בכוננות לשחק כמג שמאלי.

 


בפעם האחרונה בבלומפילד זה נראה ככה (עדי אבישי)

 

שחקן נוסף שבספק הוא החלוץ הפורטוגלי, אורלנדו סה שחש ברגישות באזור הברך ואם לא יהיה כשיר, דור פרץ יוזנק ל-11.

 

על הטענות מכיוון הפועל באר שבע מענקי האליפות שמובטחים לבית"ר כחלק מעסקת דסה ושלומי אזולאי.

 

בקבוצה התייחסו לטענות של הפועל באר שבע וגם של מנכ"ל הפועל תל אביב ניר ענבר על ההסכם בו יקבל אלי טביב מענק אליפות כחלק מעסקת דסה ואזולאי. "כל התייחסות כזו היא שטות. אין לענבר ולא לבאר שבע שום מידע בנושא". מכבי תל אביב תיאלץ על פי ההסכם לשלם לאלי טביב בכל אופן 200 אלף יורו וזה יהיה בתום העונה אם תזכה באליפות. אם לא תזכה בתואר הכסף יועבר במהלך העונה הבאה. 

 

"אלו שטויות. בית"ר ירושלים לקחה ממכבי תל אביב 5 נקודות והפסידה שלוש פעמים להפועל ב"ש. הם לא מדברים על סיכום מוקדם מול יובל שבתאי מהפועל רעננה", הוסיפו בצהוב.

 


גארסיה, יזהר מצהוב? (מכבי ת"א, רשמי)

 

אם הבלם הספרדי קרלוס גארסיה יספוג כרטיס צהוב מספר 12 העונה הוא לא ישחק בחצי גמר גביע המדינה נגד בני סכנין בשבוע הבא.

 

ההרכב המשוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, איתן טיבי, קרלוס גארסיה, עומרי בן הרוש (יובל שפונגין), גל אלברמן, האריס מדוניאנין, דור מיכה, אורלנדו סה (דור פרץ) ,ערן זהבי, טל בן חיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי