לא נבהל מאיומים: הנשיא הגיע לאירוע של נורדיה

הנשיא הביתרי
הנשיא הביתרי |

האוהד ריבלין הצטרף לכוכבי העבר בערב לציון 80 שנה לבית"ר, שם איימו בתביעה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, נשא דברים בחגיגות 80 שנה למועדון הכדורגל בית"ר ירושלים שנערכו ביוזמת בית"ר נורדיה ירושלים. בית"ר ירושלים איימה לתבוע את מארגני הארוע המשתמשים בשם ובסמלי המועדון ללא אישור. ריבלין כאמור לא נבהל מכך.

 

באירוע שנערך במרכז בגין, השתתפו ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, יו"ר הנהלת בית"ר ירושלים לשעבר ויו"ר קרן מורשת בגין יהושע מצא ונכחו בו כוכבי העבר ואנשי הצוות של הקבוצה, שחקנים, ואוהדים.

 

 

"בית"ר ירושלים ואני כמעט בני אותו גיל", אמר הנשיא והוסיף: "הזיכרונות הבית"ריים שזורים בזיכרונות ילדותי וכמעט אינם ניתנים להפרדה. זו הייתה בית"ר השורשית, הערכית, המלוכדת."

 

הנשיא ריבלין נואם בכנס (חיים צח, לע"מ)

 

הנשיא סיים את דבריו ואמר: "להיות בית"רי זו מבחינתי דרך חיים וכבוד גדול. אצלנו תמיד אמרנו שצריך להיות פנאט רק באהבה לקבוצה ולא בשנאה למישהו אחר. זוהי בית"ר האמיתית והאהובה על כולנו. אני מקווה שיבוא יום והערכים האלו ישובו להיות חלק מבית"ר. ובינתיים אני מאחל לבית"ר נורדיה שעולה ופורחת באופן מדהים, לאוהביה ולאוהדיה, שתמשיך להיות קבוצה עם לב חם וגדול, שתגדל ותמשיך להיות ציונית, ברוח "חרות", ולהבין שצריך לחיות בשלום עם כל העם בישראל."

 

באירוע הוקרן הסרט "בית"ר זה משהו אחר" בבימויו של ירין קימור. בסיומו של הסרט השתתף הנשיא בשיחה על הבמה יחד עם ראש עיריית ירושלים, שחקן העבר יצחק ג'אנו ובמאי הסרט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי