לא עוזב את ב"ש: הובאן סיכם לעונה נוספת

הובאן
הובאן | צילום: דני מרון

הקשר הרומני בן ה-33 שדרג את חוזהו. בכר: "תיקו בשני זו לא תוצאה טובה"

(גודל טקסט)

אחרי סאגה ארוכה וגל שמועות על התעניינות מקבוצות אחרות, קשר הפועל באר שבע, אובידיו הובאן סיכם לעונה נוספת במועדון, כך הודיע המועדון.

 

המשא ומתן בין השחקן ובין המועדון הואץ בימים האחרונים והושגה התקדמות משמעותית, שהבשילה לידי סיכום. הובאן שהשתכר 250 אלף יורו צפוי לשדרג את שכרו ל-330 אלף יורו לעונה.

 

 

אובידיו הובאן שותף העונה ב-30 משחקים, 29 מהם בהרכב, הרומני כבש שלושה שערים וספגה שישה כרטיסים צהובים. הקשר צפוי להיכלל בסגל נבחרת רומניה ביורו 2016.

 


הובאן, יישאר בנגב (דני מרון)

 

קודם לכן, במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות המסקרנת מול מכבי תל אביב אמר המאמן ברק בכר: "הפועל באר שבע מתכוננת כמו לכל משחק. זה בהתאם ליריבה כמו בכל משחק. לא צריך לעשות משהו מיוחד בשביל זה".

 

"ברור שזה משחק מאוד חשוב, תהיה תמונה יותר ברורה. אחרי המשחק הזה יהיו משחקים לא פחות חשובים", התייחס המאמן. "אני לא חושב שבמשחק כזה יש מומנטום", הוסיף.

 

"אנחנו מבינים שניצחון ייתן יתרון משמעותי. רוצים לעשות תוצאה טובה. אי אפשר לדעת איך המשחק יתפתח. כרגע להגיד שתיקו הוא תוצאה טובה זה לא נכון", התייחס המאמן לנושא התוצאה המועדפת.

 

"יש פה סגל גדול. זה נותן לי הרבה אפשרויות בהתאם ליריבה. נחכה ונראה לפי האימונים מי ישחק", התייחס לספסול של אליניב ברדה ומאור בוזגלו ולעניין הרוטציה. 

 


מתעסק רק במשחק הקרוב, בכר (אסף חיימוביץ')

 

"מליקסון התחיל מצוין את השנה ונפצע. אין ספק שהוא שחקן משמעותי שחזר בדיוק בזמן", אמר על הקשר שפורח במשחקים האחרונים.

 

"ברור שאם אקח אליפות זה יהיה רגע השיא. כרגע מעניין אותי המשחק הקרוב. סיכומים נעשה בסוף השנה", ציין לגבי השאיפות האישיות.

 

הבלם שיר צדק הוסיף: "אין לנו יריבות מצחיקות, נשארו לנו ארבעה משחקים כדי שנוכל לצחוק בסוף העונה".

 

"אמנם זכיתי באליפות וגביע, אבל המרקם שיש פה בחדר ההלבשה זה משהו מיוחד, כל אחד יודע להרים את עצמו", ציין על הרוטציה.

 

"מה שעשינו בקריית שמונה זה משהו מדהים, אבל אי אפשר להשוות בין העונות הללו. כל עונה יפה בפני עצמה", אמר הבלם שהגיע העונה והספיק כבר לזכות בתארים עם הקבוצה הצפונית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי