לא רק אצילי: קרויף רוצה גם את רואדה ורוקביציה

רוקביציה ורואדה
רוקביציה ורואדה |

סאגת דסה ואזולאי תחזור? הבלם והחלוץ על הכוונת של האלופה

(גודל טקסט)

כשמדובר באלי טביב ובג'ורדי קרויף אין עשן בלי אש. פגישתם של השניים שנחשפה בספורט1 תואמה כדי לעסוק במעבר אפשרי בין הקבוצות בקיץ הקרוב, כפי שקרה בקיץ שעבר עם אלי דסה ושלומי אזולאי.

 

לצד נושא עומר אצילי, המנהל המקצועי ההולנדי הביע עניין גם בחלוץ ניקיטה רוקביציה ובבלם חסוס רואדה.

 

 

מכבי תל אביב שואפת לחזק את מרכז ההגנה בבלם שכבר מכיר את הליגה המקומית כשרואדה הוכיח את עצמו השנה בבית"ר. לירושלמים אופציה על רואדה לעונה הבאה שמומשה בתנאי להסכמה על שכרו שישופר. שכרו העומד על 200 אלף יורו עשוי להגיע ל-330 אלף יורו אם יגיע למכבי תל אביב, סכום שבבית"ר ירושלים אין כוונה לשלם לספרדי שמקורביו טוענים כי הוא ראוי לשכר שמקבל חברו ממכבי חיפה, מארק ואליינטה מעל 300 אלף יורו לעונה. מכבי תל אביב מוכנה לשלם לבית"ר ירושלים פיצוי כספי על העברת רואדה מהלך שעשוי לעלות מדרגה בקרוב.

 


טביב בבלומפילד, הוא וקרויף רוקמים שוב עסקת ענק? (עדי אבישי)

 

השחקן השני שמכבי תל אביב מגלה בו עניין הוא ניקיטה רוקביציה אותו הביא ג'ורדי קרויף למחנה האימונים של מכבי תל אביב לפני יותר משנה, אך בגלל סוגיית האזרחות, המהלך ירד מהפרק. בית"ר החתימה את האוסטרלי-אוקראיני על תקן זר והעונה הוא פורח וכבש כבר 14 שערי ליגה מתוכם חמישה נגד מכבי תל אביב. מהלך הבאתו לקריית שלום מגיע גם בשל הדיבורים על הרצון של מכבי חיפה ושל השחקן עצמו להגיע לכרמל.

 


רוקביציה חוגג על הצהובים, יעבור לכבוש עבורם? (עדי אבישי)

 

לבית"ר ירושלים אופציה על רוקביציה וגם כאן שכרו העונה 170 אלף יורו יוכפל פלוס על ידי מכבי תל אביב או מכבי חיפה. נושא האזרחות של רוקביציה עשוי לקבוע את גורלו כאשר במידה ויזכה לקבל אזרחות, מכבי תל אביב תהיה מוכנה לשלם את סעיף השחרור שלו העומד על 450 אלף דולר ומבקשת זאת כאופציה ראשונה לפני שמועדון אחר פנה באופן רשמי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי