לא שקט: "רן בן שמעון מאבד את חדר ההלבשה"

| צילום: דני מרון

לאחר ה-0:0 המאכזב, מאמן בית"ר נקרא להתפטר והודיע: "אני לא בורח מאחריות"

(גודל טקסט)

הבלאגן ממשיך לחגוג בבית"ר ירושלים. הירושלמים סיימו אמש משחק נוסף בלי לנצח, לאחר 0:0 מאכזב מול מ.ס. אשדוד, והרוחות בבית וגן ממשיכות לסעור.

ביום שישי נחשפה בספורט1 ההתנהלות של חסוס רואדה וקלאודמיר פריירה. בקבוצה סרבו להתעלם מכך וטענו כי היכולת החלשה היא עניין של התנהלות: "אי אפשר להעדיף שחקן אחד על האחר ולקוות אחרי זה שכולם יתנו מאה אחוז על המגרש, מתחיל להרגיש שרן מאבד את חדר ההלבשה".

עניין נוסף שבלט אמש היה הספסל הירושלמי הדליל, כשבן שמעון לא הצליח למצוא 18 שחקנים לסגל זאת כאשר יש לו לא פחות מ-25. עד כה הצליח המאמן להשיג שני ניצחונות בלבד וגם הם הגיעו נגד קבוצות חלשות כמו הפועל אשקלון והפועל כפר סבא באיצטדיון טדי: "בקצב צבירת הנקודות הנוכחי גם פלייאוף עליון יהיה הישג".

בסיום המשחק התקהלו כ500 אוהדים וקראו לבן שמעון להתפטר זאת בהמשך לקריאות שנשמעו בזמן המשחק. ,


"פלייאוף עליון יהיה הישג" (דני מרון)

"הקהל משלם על כרטיס וזכותו להביע כל מחאה שהוא רוצה", אמר בן שמעון בסיום. "יש הרגשה של אכזבה כי אנחנו רוצים לנצח כל משחק. היה משחק לא טוב ואני לא בורח מזה. נצטרך יותר חדות בחלק הקדמי". על הסטיסטיקה העגומה לפיה בית"ר טרם ניצחה העונה משחק חוץ: "המשחק הזה לא מעיד כי היינו בעליונות מוחלטת".

קפטן הקבוצה דן איינבינדר דיבר בסיום: "הקהל מאוכזב ובצדק. הוא מגיע בכמות כזו גדולה למשחק חוץ ויש להם סיבה להיות מאוכזבים". על ההתמודדות עם הלחץ במועדון אמר: "זה חלק מהמועדון הזה לשחק תחת לחץ וזה התפקיד שלנו לשחק טוב גם במצבים כאלה".

יעקב בריהון שלא חש בטוב נעדר מהמשחק והוא יחזור להתאמן השבוע כאשר גם לידור כהן יחזור להתאמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי