לאט ובטוח: קרית שמונה פתחה ב-0:1 על אשדוד

צפו בתקציר
צפו בתקציר |

עאבד כבש בפנדל (41) והצפוניים חגגו נקודות ראשונות מול העולה החדשה

(גודל טקסט)

במפגש בין שתי קבוצות שיעדיפו לשכוח את העונה הקודמת, יצאה קרית שמונה עם ידה על העליונה לאחר שניצחה 0:1 את מ.ס אשדוד.

 

מוטי איווניר הגיע לצפון כדי להחזרת את הקבוצה לצמרת, אך לאור היכולת שהציגו שחקניו, נראה שייקח לו עוד זמן עד שיצליח להנחיל את שיטת המשחק שלו. עם זאת, הוא בהחלט יכול להיות מרוצה מהתוצאה.

המארחים הצליחו לנצל את הערבוביה בהגנת אשדוד, כאשר קרלו ברוצ'יץ' עצר את הכדור עם ידו כדי למנוע ממנו לחדור לרשת והורחק. אחמד עאבד ניגש לבעוט את הפנדל ולא התבלבל מול יואב ג'רפי הצעיר, במה שהפך מאוחר יותר לשער הניצחון.

 

באשדוד קיוו לשחזר את היכולת מעונה שעברה, כאשר בזכות קמפיין מוצלח בהנהגתו של רוני אוואט הצליחו להבטיח את הבכורה בלאומית. עם זאת, הפעם הם למדו שכנראה מה שמספיק לליגה השניה, לא עובד בליגת העל ויקוו לתוצאות טובות יותר במהשך.

 

איווניר. יכול להיות מרוצה רק מהתוצאה (ערן לוף)

 

הרכבים

קריית שמונה: איתמר ניצן, אמיר נסאר, הייטור פריידה, קאסיו פרננדס, יוגב הזוהרוי, אורן ביטון, רפאל ז'טאי, עידו דוידוב, דידיה ברוסו, מאוריסיו קורדיירו, אחמד עאבד

 

מ.ס. אשדוד: יואב ג'רפי, תום בן זקן, נינו גאלוביץ', ניבאלדו, קרלו ברוצ'יץ' (הורחק 40), ניב זריהן, חאתם עבד אלחמיד, מיכאל אוחנה, משה אוחיון, אור אינברום, דין דוד

 

מהלך המשחק

דקה 41

0:1 לקריית שמונה: בלאגן ברחבה של אשדוד מסתיים כאשר קרלו ברוצ'יץ' מונע מהכדור לחדור לרשת עם ידו. למרות שהכדור עבר את הקו, שמואלביץ' שולף אדום ומצביע אל עבר הנקודה. אחמד עאבד לוקח אחריות ולא מתקשה מול ג'רפי.



עאבד. פנדל מדויק (ערן לוף)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי