לאלה החמיר את פציעתו, ואליינטה כנראה על הספסל

ירוק או אדום? חיפה כנראה תיצבע הערב
ירוק או אדום? חיפה כנראה תיצבע הערב | צילום: ערן לוף

21:00: הדרבי של חיפה. מולנסטיין לא צפוי לשנות 11, בהפועל כרגיל סוער

(גודל טקסט)

הפועל חיפה מגיעה הערב לדרבי אחרי חודש סוער במיוחד שכלל שלושה הפסדי ליגה רצופים ואין ספור מחלוקות מחוץ למגרש, דבר שכמעט כמו תמיד הפיתרון הטוב ביותר עבורו הוא לנצח – ואין טוב יותר מלעשות זאת בדרבי מול מכבי חיפה (21:00).

המאמן אלי כהן יהנה מסגל מלא, למעט יוסי דורה שינותח בכתפו והחלוץ מהראן לאלה שקרע את שריר הירך האחורי. במועדון מספרים כי לאלה כועס מאוד על הצוות הרפואי שנתן לו להתאמן במשך שבועיים למרות הפציעה שהחמירה בשל כך.

החדשות הטובות בהפועל חיפה הן חזרתם לסגל של ברונו פניירו ומיקי יאזו שלא שיחקו בשבוע שעבר בהפסד לסכנין. שלומי ארבייטמן ימשיך לקבל את הקרדיט בחוד, כשבחוליית הקישור שוב יפתחו מקסים פלקושצ'נקו וחנן ממן יחד עם אחד מבין לירן סרדל או ז'וליו סזאר. 

לאלה התאמן עם קרע, ויש לך השלכות (ערן לוף)

מנגד, במכבי חיפה סיימו את ההכנות והמאמן רנה מולנסטיין והצוות המקצועי מבקשים מהשחקנים להתרכז במשחק ולא להגיע אליו שאננים בהרגשה שמדובר בניצחון קל ובטוח. גורם בסביבת המועדון אמר לקרא המשחק: "מכבי חיפה נמצאת בתנופה ובמומנטום חיובי, חשוב לחבר לראשונה אחרי זמן רב שלושה ניצחונות. הפועל חיפה תאבק על כבודה והמשחק לא יהיה קל".

המאמן התייחס לכושר הטוב בו הם נמצאים: "אנחנו בונים כאן קבוצה חדשה, דבר שלוקח זמן, זאת דרכי ולשחקנים לוקח זמן להתחבר. מה שהרשים אותי זה הקהל שלנו, וחשוב שהוא יהיה חלק בהצלחות".

לגבי היריבה העירונית אמר: "אני עוקב אחרי הפועל חיפה וברור שהם יבקשו להתאושש מההפסדים האחרונים וצריך להיות מוכנים ודרוכים". המאמן ההולנדי מתכוון לעלות באותו מערך שניצח במחזור שעבר את הפועל אשקלון 0:5. נכון לעכשיו, מעל 18 אלף אוהדים ירוקים צפויים להגיע לאצטדיון סמי עופר.

ורמוט כיכב בשבוע שעבר. אותם 11 צפויים לפתוח (ערן לוף)

המגן השמאלי מריו מוסא לא הצליח להתגבר על הפציעה בשריר הירך ומי שיחליפו בהרכב יהיה סאן מנחם. הבלם מארק ואליינטה התאמן כרגיל, אולם נראה כי לא עדיין לא ישוב ל-11 – כך שההרכב שפתח בשבוע שעבר יהיה גם זה שיתחיל בדרבי ואת עמדת המגן הימני ימשיך למלא איסמעיל ריאן.

על פי החלטת הצוות הרפואי והצוות המקצועי, החלוץ ניקיטה רוקביציה, שמתאושש מדלקת ריאות ולא התאמן בשבועיים האחרונים, ימשיך לנוח ונראה שהוא ישוב לסגל רק במחזור הבא.

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: פיט פלטהאוזן, דור מלול, ניסו קפילוטו, ברונו פיניירו, חיים מגרלשווילי, לירן סרדל (ז'וליו סזאר), מקסים פלקושצ'נקו, חנן ממן, אדילסון באייה, פיליפ יאזביץ' (עידן גולן), שלומי ארבייטמן.

מכבי חיפה: עומרי גלזר, איסמעיל ריאן, דקל קינן, גארי קגלמאכר, סאן מנחם, נטע לביא, קמיל ואצק, רועי קהת, גילי ורמוט, גליינור פלט, אלירן עטר.

מן העבר השני ניצבת הפועל חיפה אחרי חודש סוער במיוחד שכלל שלושה הפסדי ליגה רצופים ואין ספור מחלוקות מחוץ למגרש.

המאמן אלי כהן יהנה מסגל מלא, למעט יוסי דורה שינותח בכתפו והקפטן מהראן לאלה שקרע את שריר הירך האחורי. החלוץ כועס מאוד על הצוות הרפואי שנתן לו להתאמן במשך שבועיים למרות הקרע. 

החדשות הטובות בהפועל חיפה הן חזרתם לסגל של ברונו פניירו ומיקי יאזו שלא שיחקו בשבוע שעבר בהפסד לסכנין. שלומי ארבייטמן ימשיך לקבל את הקרדיט בחוד, כשבחוליית הקישור שוב יפתחו מקסים פלקושצ'נקו וחנן ממן יחד עם אחד מבין לירן סרדל או ז'וליו סזאר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי