לאלה ופלטהאוזן צפויים לפתוח מול הפועל ת"א

למדו גם על הבחירות בארהב
למדו גם על הבחירות בארהב | צילום: לירן קרפ

שוער וחלוץ הפועל חיפה שבו לאימונים. ובאיזה נושא יואב כץ העביר סדנה לשחקנים?

(גודל טקסט)

ימים לחוצים עוברים על הפועל חיפה. במועדון מודעים לחשיבות המשחק נגד הפועל תל אביב (שבת, 17:00, שידור ישיר בספורט1), כאשר השחקנים והצוות המקצועי יודעים שאם יפסידו הם עלולים להסתבך בתחתית, דבר שממנו היו רוצים להימנע במיוחד בשלב זה של העונה.

גם הבעלים יואב כץ ייחס חשיבות רבה למפגש הקרוב בין הקבוצות ואף הגיע מארצות הברית לתקופה בת שבועיים בשביל להעביר פעילויות לשחקנים ולצוות, ואף יצא עם השחקנים לארוחת צהריים לאחר האימון. בנוסף, העביר לאנשי המועדון סדנה בנושא הבחירות בארצות הברית.

בצל הפציעות של כמה שחקנים מרכזיים, הפועל חיפה הראתה יכולת בינונית במשחקי האימון. באחד מהם ניצחה את עירוני נשר על אף יכולת פושרת והפסידה להפועל עפולה מתחתית הליגה הלאומית. 

יואב כץ, מגיע לביקור בארץ בשביל המועדון (עדי אבישי)

פיט פלטהאוזן ומהראן לאלה לקחו חלק באימונים לקראת הפועל תל אביב וצפויים להיות כשירים למפגש בשבת. אם שני השחקנים לא ישחקו, רובי לבקוביץ' ושלומי ארבייטמן צפויים לפתוח במקומם בהרכב של אלי כהן.
 

"תמיד כשאתה קוטע רצף משחקים יש ירידת מתח", הזכיר הבעלים יואב כץ. "ההפסד להפועל עפולה בא לנו בתזמון טוב כדי שכל הגורמים במערכת יידעו שצריך להרים את המתח כמו שהיה לפני הפגרה וכך גם היכולת תשתפר". לקראת המפגש הקרוב הוסיף: "הפועל ת"א פייבוריטית, יש לה שחקנים נהדרים ומאמן מצוין. עכשיו אנחנו מתחילים לשחק מול קבוצות ברמה יותר גבוהה וזה הזמן לשחק טוב יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי