לאלה יפתח, הפועל חיפה תשוב לשיטת היהלום

לאלה. כהן שב לשיטה הישנה
לאלה. כהן שב לשיטה הישנה |

אלי כהן מתכנן לפתוח בשני מול בני יהודה במערך המוכר יותר לשחקנים

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה המשיכו הבוקר בשבוע האימונים האחרון לעונה. שני אימונים לסיום העונה, דור מלול השלים אימון ריצה וקיים סיכוי נמוך שישחק ביום שני במשחק הגורלי מול בני יהודה. אושרי רואש התאמן, אך גם הוא ככל הנראה לא ישחק בשל היציבות של מרכז ההגנה האדום.

 

המאמן אלי כהן יודע שקבוצתו תלויה בעצמה ואם תנצח תבטיח את הישארותה בליגה, ולכן יחזור למערך היהלום איתו שיחק מאז הגיע לקבוצה מלבד שני המשחקים האחרונים.

 

 

המשמעות היא שמהראן לאלה, מלך שערי הקבוצה, יחזור לחוד על חשבונם של אחד משחקני הקישור הישאם כיוואן או דימטרי באגה וישחק לצידו של שלומי ארבייטמן. בחוליית הקישור יהיו יוסי דורה, חנן ממן ומקסים פלקושצ'נקו.

 

עוד בעניין פלקושצ'נקו, במועדון שמחו הבוקר להתבשר כי הקשר הצעיר שהביא במו רגליו מספר נקודות להפועל חיפה במשחקי הפלייאוף, קיבל לראשונה זימון לנבחרת הצעירה שתתכנס ביום שלישי, לאחר משחק הליגה האחרון.

 

פלקושצ'נקו. היכולת הטובה הובילה לזימון ראשון (ערן לוף)

 

שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "האימונים מתקיימים בקצב טוב, עברנו כבר את ההפסד בקרית שמונה. חלק מהשחקנים מנוסים במצבי הלחץ ומדרבנים את אלו שלא היו נתונים לכאלה בעבר, בעיקר את הצעירים והזרים".

 

בצל הודעת המועדון שמי שיגיע ביום שני לאיצטדיון עם חולצה אדומה יכנס חינם, קיימת התארגנות בארגון האוהדים למלא את היציע המזרחי, כפי שהיה במשחק הבית האחרון נגד מכבי נתניה בו ניצחה הקבוצה.

"בקרית שמונה ובעכו הקהל הגיע וזה נתן תחושה טובה", הוסיף אותו שחקן, "מקווה שגם ביום שני הקהל יבין את חשיבות המשחק ויגיע בכמות גדולה יותר".

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ספורט1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי