לאלה: אנחנו חזק בתמונה. מקווה שנישאר בליגה

הפועל חיפה חוגגת בעכו
הפועל חיפה חוגגת בעכו |

2:3 גדול להפועל חיפה בעכו. צמד לחלוץ, שער בכורה לצעיר פאלקושנקו

(גודל טקסט)

למרות שנותרה מתחת לקו האדום, קיבלה הפועל חיפה שתי זריקות עידוד. האחת, ניצחון החוץ בעכו 2:3 והשנייה, הבשורה שיריבתה העיקרית הפועל כפר סבא נוצחה. הפועל חיפה מפגרת עתה אחרי הקבוצה מהשרון בנקודה אחת בלבד.

 

מאמן המנצחים אלי כהן: "מה שחשוב זה הניצחון. אני מאוד שמח שעשינו זאת. אנחנו קבוצה שיכולה לשחק יותר טוב ולהישאר בליגה. חזרנו לחיים, ואני מקווה מאוד שהדינמיקה השתנתה. הקבוצה הייתה זקוקה לניצחון הזה".

                     2:3 להפועל חיפה בעכו

                            על עמוד הפייסבוק שלנו שמעתם? עשו לייק!

 

על השחקן הצעיר ששולב והוכיח את עצמו: "מקסים (פאלקושנקו) התאמן איתנו תקופה. הוא שחקן מצוין ומאוד מוכשר. הוא משחק עם המון בטחון ושקט. אני מאמין שראו את היכולת הטכנית שלו ושהוא יעזור לנו במאבקים בהמשך הדרך". 

 

כהן הוסיף: "אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו, להסתכל על הטבלה ולראות שאנחנו עדיין מתחת לקו האדום. בוודאי שאני מאמין. מקווה שבניצחון הזה שחררנו איזה פקק ושנעשה את העבודה". 

 

מאמן עכו ירון הוכנבוים: "יש לשחקנים שלנו אופי מצוין, יש פה קבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה. נלקט את הנקודות ממשחק למשחק ונישאר בליגה. מול מי שלא יהיה, נבוא לכל משחק מוכנים".

 

הגנת חיפה שומרת על הניצחון היקר (ערן לוף)

 

חלוץ הפועל חיפה, מהראן לאלה כבש שניים משלושת שערי קבוצתו ואמר: "אני שמח שהוכחנו לכולם שאנחנו יכולים. שיחקנו כדורגל יפה ומגיע כל הכבוד למקסים, שחקן צעיר שהגיע מהנוער. הפועל חיפה חזק בתמונה, אנחנו ממשיכים בדרך שלנו ואני מקווה שנישאר בליגה". 

 

כובש השער השלישי, מקסים פאלקושנקו: "כל אחד מהשחקנים בא, חיבק ונתן לי את ברכת הדרך. הכל בזכותם, אחרת הייתי עולה לחוץ. צריך סבלנות עד שמקבלים את ההזדמנות. אני מקווה להמשיך ככה. היה לי מזל שם בבעיטות. חלמתי על בכורה כזו".

 

שחקן עכו, משה מישאלוף: "ספגנו שער יחסית מוקדם מטעויות שלנו. ניסינו להתאושש. נלמד מהטעויות וננסה לתקן אותן לקראת המשחק מול בני יהודה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי