לה פמיליה הזהירו את רב"ש. יחרימו אימונים

בן שמעון בבית וגן
בן שמעון בבית וגן | צילום: ינון בוטביה

בן שמעון סגר בבית"ר ירושלים לעונה. אם יפוטר, יפוצה רק חודש

(גודל טקסט)

רן בן שמעון סיים את פגישתו עם נציגי בית"ר ירושלים במתחם האימונים בבית וגן. הצדדים הגיעו להסכם על תנאיו של המאמן, והוא יוצג באופן רשמי ביום רביעי לפני אימון הבכורה של הקבוצה. דרכו של בן שמעון לבית וגן נסללה לאחר שהסכים לחתום על סעיף לפיו אם יפוטר יפוצה במשכורת של חודש אחד בלבד. לספורט1 נודע שגיא לוזון, שניהל מו"מ עם בית"ר לא הסכים להתפשר על סעיף זה ולכן הבעלים אלי טביב העדיף את בן שמעון.

 

אלא שמי שחשב עם המינוי של רב"ש נרגעו העניינים במועדון, טעה. ארגון לה פמיליה פרסם הודעה בפייסבוק והצהיר שאנשיו מתכוונים להחרים את אימון הבכורה בשל "העובדה שיתקיים אימון בסגלל מדולל". כמו כן במקום לברך את המאמן הנכנס הזהיר הארגון את בן שמעון שלא יסתפק במקום השלישי בעונה – שיחזור הישגו של המאמן הקודם, סלובודאן דראפיץ', העונה.

 

 

 

מאמן הכושר שלומי ודררו ומאמן השוערים גיא סולומון ימשיכו בתפקידם תחת בן שמעון, שימנה עוזר מאמן מטעמו. אחד השמות שעלו הוא ייטב לוזון, אולם גורמים בסביבת המועדון הביעו ספק גדול לגבי הגעתו. בן שמעון צפוי למנות גם מאמן מנטלי לשחקנים.

 

 

כאמור בן שמעון יוצג ביום רביעי לפני תחילת האימונים. בין השחקנים שיעלו על הדשא בבית וגן יהיה גם זר ברזילאי שייבחן. שחקן נוסף שיתייצב הוא ניסו קפילוטו, שהיה בדרכו החוצה מהמועדון, אולם מעמדו השתנה ב-180 מעלות עם הגעתו של בן שמעון. השניים שיתפו פעולה גם במכבי תל אביב וגם בא. א. לרנקה, שם אימן בן שמעון לפני ארבע עונות.

 

מועמד לתפקיד עוזר המאמן, אך ספק אם יגיע. ייטב לוזון (ערן לוף)

 

אליפות סנסציונית וכישלונות בקבוצות גדולות

לאחר שפרש ממשחק אימן בן שמעון בקבוצה הנוער של מכבי תל אביב במשך שנתיים. קבוצת הבוגרים הראשונה אותה אימן הייתה הפועל חיפה, וממנה עבר לקרית שמונה, אותה העלה לליגת העל והצליח לאחר מכן להעפיל לליגה האירופית.

 

ההצלחה הגדולה שלו סידרה לו חוזה במכבי תל אביב, אולם שם הוא לא הצליח ועזב אחרי שמונה מחזורים בלבד. בן שמעון שב לקרית שמונה אך לא הצליח למנוע את ירידתה לליגה הלאומית, אולם בעונה לאחר מכן השיב אותה לליגת העל, ושנתיים לאחר מכן זכה איתה באחת האליפויות הסנסציונית בהיסטוריית הכדורגל הישראלי.

 

לאחר הזכייה באליפות הסתכסך המאמן עם הבעלים איזי שירצקי על רקע רצונו להתקדם. בן שמעון קיווה לאמן שוב באחת הקבוצות הגדולות בכדורגל הישראלי, אולם לאחר שלא הצליח למצוא לעצמו קבוצה כזו עבר לאמן את א.א.ק לרנקה מקפריסין. לאחר עונה באי השכן שב המאמן לישראל ובפעם השנייה בקריירה שלו אימן קבוצה גדולה עם חתימתו בהפועל תל אביב. הקדנציה שלו בוולפסון נחשבת לכישלון לאחר הדחה מוקדמת מהליגה האירופית ומקום רביעי בליגה.

 

עקב אי ההצלחה והמשבר הכלכלי אצל האדומים סיים בן שמעון את תפקידו במועדון לאחר שנה. לאחר מכן חתם בן שמעון במכבי פתח תקווה, שתחתיו נראתה טוב ואף זכתה בגביע הטוטו, אולם הידרדרות מקצועית חסרת תקדים בעונתו השנייה במלאבס וסכסוך עם משפחת לוזון הובילו להתפטרותו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי